اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افزایش سفر به منطقه سیستان سبب شیوع بیشتر کرونا شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شیوع ویروس کرونا در منطقه سیستان در پی عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط مردم و سفرهای متعدد مسافران پنج برابر گزارش شده است.

افزایش سفر به منطقه سیستان سبب شیوع بیشتر کرونا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، احمدعلی موهبتی روز جمعه در حاشیه سفر به شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان به مرحله فوق بحران از لحاظ شیوع ویروس کرونا نرسیده اما اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود و مسافرت‌ها بویژه در منطقه سیستان ادامه یابد با مشکلات متعددی روبه رو خواهیم شد.

وی گفت: ترددها در نیمه دوم فروردین در جاده‌های سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین نگرانی‌های ما برای انتشار مجدد ویروس کروناست.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت فاصله گذاری اجتماعی افزود: هدف از نظارت بر محدودیت ورود خودروهای غیربومی و بررسی کیفیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال ویروس کروناست.

وی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه سیستان را ۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: سفرهای متعدد به این منطقه میزان شیوع ویروس کرونا را به بیش‌از پنج برابر افزایش داده است.

موهبتی بررسی وضعیت سیلاب در منطقه سیستان را از دیگر اهداف سفر خود به شمال سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۶۸ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول