اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نامگذاری سال‌ها به شعار تبدیل نشود/مسوولان قوانین دست و پاگیر «جهش تولید» را اصلاح کنند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم گفت: مسوولان قوانین دست و پاگیر در زمینه جهش تولید را شناسایی و اصلاح کنند.

نامگذاری سال‌ها به شعار تبدیل نشود/مسوولان قوانین دست و پاگیر «جهش تولید» را اصلاح کنند

 محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به نام «جهش تولید» نامگذاری کرده‌اند که نشأت گرفته از اهمیت تولید است.

وی بیان کرد: نامگذاری سال‌های اخیر با محوریت اقتصاد و تولید نشان‌دهنده این است که دغدغه رهبری مسائل اقتصادی، اشتغال، تولید است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نامگذاری از سوی رهبر معظم انقلاب زنگ هشداری برای مسوولان بوده تا برنامه‌ها و توجه خود را در حول مسائل اقتصادی و اشتغال لحاظ کرده و در این زمینه تلاش کنند.
آصفری با بیان اینکه سال جهش تولید هدف و نقشه راه برای مسوولان بوده و تصمیمات نظام باید در این راستا باشد، خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌ها بعضاً به شعار تبدیل شده و در عمل کمتر شاهد رفتارهای مسوولان در این زمینه هستیم در حالی که مردم باید خروجی اقدامات را در سفره‌های خود ببینند.
وی تصریح کرد: مسوولان باید در پایان سال بررسی کنند که چه میزان افزایش ظرفیت کارخانه‌ها محقق شده یا دولت چه مقدار از واردات کالاهای بی‌رویه که امکان تولید در کشور وجود دارد، جلوگیری کرده و همچنین به چه میزان از خروج ارز برای وارد کردن جنس‌های چینی جلوگیری شده است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شعارهای سال به بنر در ورودی شهرها تبدیل نشود بلکه مسوولان باید برنامه محور و در راستای جهش تولید اقدامات لازم را در نظر گیرند.
آصفری گفت: سرمایه کشور باید در زمینه جهش تولید مصرف شود تا خروجی آن  برای مردم و تولیدکنندگان مفید باشد.
وی افزود: دولت و مجلس باید به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی مصوبات و قوانین دست و پاگیر که سدی برای جهش تولید است، شناسایی کرده و برنامه‌ریزی کنند تا قوانین اصلاح و راهکارهای مناسبی در این امر ارائه شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول