اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۷ فروردین ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ سرهنگ «شهاب عزیز زاده» جانشین نیروی انتظامی استان ایلام گفت:  در بازرسی خودرو ، ۱۳۰ هزار دلار قاچاق کشف شد.

وی افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی دلارهای کشف شده ۱۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزهای کشف شده فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی بوده است، یادآور شد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه اعضای جوانان

«علی اصغر علی اکبری» معاون جوانان جمعیت هلال احمر ایلام گفت: با توجه به محدودیت‌های حضور فیزیکی در فضای اجتماعی خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و در عین حال ارائه خدمات انسان دوستانه در راستای افزایش تاب‌آوری در شرایط جدید خانواده‌ها تا زمان سپری شدن شرایط بحرانی، طرح ملی خدمات بشردوستانه  از سوی اعضای سازمان جوانان در فضای مجازی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با ویروس کرونا با انتشار و انعکاس اخبار و فایلهای آموزشی و حمایتی جمعیت هلال احمر در فضای مجازی، کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده در جهت کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب‌ آوری جامعه بخش‌هایی از اهداف این طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای جوانان است.

تاکنون گزارشی مبنی بر مثبت بودن آزمایش کرونای ورزشکاران ایلامی دریافت نشده است

مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل‌های پیشگیرانه لازم تا کنون هیچ گزارشی از ابتلای ورزشکاران استان چه در سطح حرفه‌ای و چه دیگر ورزشکاران استان ایلام به ویروس کورونا نداشته‌ایم. 

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کورونا و ابلاغ دستورالعمل های ستاد کورونا ، اداره ورزش و جوانان استان در راستای اعلام دستور تعطیلی اماکن ورزشی در سراسر استان اقدام کرده است.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول