اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

انتقال بخشی از هدایای ایرانیان مقیم و محموله اهدایی وزارت بهداشت ترکیه به ایران

بخشی از هدایای ایرانیان مقیم ترکیه، دیپلمات‌های ایرانی و محموله اقلام اهدایی از سوی وزارت بهداشت ترکیه برای مقابله با کرونا بعدازظهر امروز از طریق فرودگاه استانبول وارد ایران شد.

انتقال بخشی از هدایای ایرانیان مقیم و محموله اهدایی وزارت بهداشت ترکیه به ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس٬ اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه اعلام کرد: بخشی از هدایای ایرانیان مقیم ترکیه٬ دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین محموله اقلام اهدایی از سوی وزارت بهداشت ترکیه شامل اقلام بهداشتی و درمانی برای مقابله با کرونا بعدازظهر امروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه استانبول به ایران منتقل شد.

پیش از این نیز خبرگزاری آناتولی به نقل از وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، محموله کمک‌های بهداشتی شامل یک هزار کیت تشخیص، چهار هزار و ۷۱۵ گان ، ۲۰ هزار روپوش، دو هزار عینک، چهار هزار ماسک N95 و ۷۸ هزار ماسک سه لایه به ایران ارسال شد.

بر این اساس، توافقنامه دولت‌های دو کشور برای اعطای کمک‌های پزشکی و دارویی از سوی «امینه آلپ مشه» معاون وزیر بهداشت ترکیه و «محمد فرازمند» سفیر ایران در آنکارا امضا شده است.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول