اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نهاوند خلوت شد

با ایجاد محدودیت در رفت و آمد وسایل نقلیه به مرکز شهر از طریق بستن خیابان‌های اصلی، شهر نهاوند به طرز چشمگیری خلوت شده است .

نهاوند خلوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند؛ در روزهای پایانی سال خیابان‌های مرکزی شهر با ازدحام جمعیتی که عمدتا برای خرید نوروزی به این مناطق رو آورده بودند وضعیت نگران‌کننده‌ای در زمینه شیوع کرونا ایجاد کرده بود.

اجرای نه چندان جدی و شعارگونه چندین طرح از جمله جمع‌آوری بساط دستفروشان، طرح زوج و فرد کردن پلاک وسایل نقلیه به خیابان‌های اصلی، هشدارهای مسئولین و پیامهای بهداشتی نیز نتوانست مراکز شهر را از کانون جمعیتی خالی کند، برخی گویی که هیچ اتفاقی رخ نداده و هیچ چیزی سلامتی کسی را تهدید نمی‌کند، همچنان به‌دنبال انجام کارهای روزمره و گشت و گذار در سطح شهر بودند.

با آغاز سال جدید، شروع مسافرت‌های نوروزی از یک سو و بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان از سوی دیگر مسئولان و مردم را نگران‌تر کرد، بنابراین به فکر چاره‌جویی و تصمیم مناسب برای خلوت کردن خیابان‌ها افتادند.

سرانجام در ستاد قرارگاه زیستی شهرستان تصمیماتی از جمله تعطیلی تمام واحدهای صنفی به جز واحدهای خدمات‌رسان تا ۱۵ فروردی، بستن خیابان‌های منتهی به مرکز شهر به منظور جلوگیری از ورود خودروهای سواری و تاکسی‌ها و جلوگیری از ورود میهمانان و غربالگری آنان باعث شد که در حال حاضر چهره شهر در مقایسه با روزهای گذشته به طور محسوسی خلوت‌تر شده و سکوت معناداری در خیابان‌های اصلی شهر حاکم شود.

امید است با تداوم این رویه و ماندن مردم در خانه به عنوان امن‌ترین مکان و همچنین سیاست‌های سختگیرانه دولت ضمن جلوگیری از شیوع کرونا شاهد کاهش و در نهایت از بین رفتن آن باشیم.

انتهای پیام/ 3140/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول