اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پلمپ 21 واحد صنفی در شهرستان ابرکوه به علت تخلف از مصوبه ستاد مقابله با کرونا

کارشناس واحد بازرسی و نظارت اداره صمت گفت: از 22 اسفندماه سال گذشته تاکنون تعداد 21 واحد صنفی به علت تخلف از مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرهای ابرکوه و مهردشت پلمپ شده است.

پلمپ 21 واحد صنفی در شهرستان ابرکوه به علت تخلف از مصوبه ستاد مقابله با کرونا

محسن فلاح زاده در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در شهرستان ابرکوه ستاد تشکیل شده به منظور مقابله با این ویروس در استان یزد و شهرستان ابرکوه طی مصوبه‌ای اعلام کردند که کلیه اصناف به جز واحدهایی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین می‌کنند تا 15 فروردین تعطیل خواهند بود.

کارشناس واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در راستای اجرای صحیح این مصوبه و جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا، گشت‌های مشترک دادستان، پلیس اماکن، مسئول اتاق اصناف، رئیس و بازرس اداره صمت شهرستان از تاریخ 22 اسفند سال 1398 آغاز، فعالیت خود را به‌صورت جدی و با قاطعیت آغاز کرد.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده از 22 اسفندماه تاکنون تعداد 21 واحد متخلف از جمله عرضه آهن، گل، کفش، آجیل، لوازم‌یدکی موتور و خودروهای سنگین، کارواش، جوشکاری، خشکبار، بستنی‌فروشی، تلفن همراه، کالای برق صنعتی، پتو، لوازم ورزشی، فست فود، کافی‌شاپ و کابینت سازی، شناسایی و پلمپ شدند.

وی ادامه داد: به جز واحدهای صنفی نانوایی، قصابی، عمده و خرده‌فروشان مواد غذایی، خواربار به‌جز آجیل و خشکبار، برنج و حبوبات، میوه و تره‌بار، لبنیات، عطاری، مرغ و ماهی، لوازم طبی و آزمایشگاهی، آپاراتی‌ها، آژانس‌ها و تاکسی‌تلفنی‌ها، فعالیت سایر اصناف در شرایط کنونی، تخلف محسوب می‌شود و بر طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

کارشناس واحد بازرسی و نظارت اداره صمت، تأکید کرد: تا زمانی که مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی به قوت خود باقی باشد، گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها نیز به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با مالکان واحدهای تجاری متخلف برخورد و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

 انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول