اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ثبت ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان/ ۳۳۳ نفر تاکنون بهبود یافتند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:۴۶ نفر دیگر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند که این افزایش آمار به علت عدم توجه به هشدارها به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان بوده است.

ثبت ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان/ ۳۳۳ نفر تاکنون بهبود یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین آمار مبتلایان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده شده و این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه توسط برخی از شهروندان است.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک ۹ مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام ۵ مورد، آبادان۴ مورد، شهرستان‌های امیدیه،باوی، بهبهان، دزفول و شادگان هر کدام ۳ مورد، اندیمشک و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های حمیدیه،رامهرمز،شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام ۱ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور با اشاره به دوره کمون ۷ الی۱۰ روزه کروناویروس، عنوان کرد : این افزایش آمار ابتلا به علت عدم توجه به هشدارها به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان بوده است که علی رغم توصیه های مداوم و مکرر همچنان  به خرید شب عید اقدام کرده و به انتشار بیماری در جامعه کمک کردند.

وی از فوت ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته استان بر اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد و افزود: متاسفانه تاکنون ۷۱ نفر از شهروندان عزیز خوزستانی جان خود را از دست دادند و روز گذشته دو بیمار بستری در اهواز یک بیمار در آبادان، یک بیمار در دزفول و دو بیمار در بهبهان فوت شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۳۳۳ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و  از ابتدای این اپیدمی در استان در حال حاضر ۱۶۶ بیمار در مراکز درمانی استان تحت مداوا هستند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول