اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

همدردی با خانواده مدیرکل اسبق اوقاف مازندران توسط مسؤولان

در پی درگذشت روحانی انقلابی مرحوم حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی،آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و مدیرکل سازمان تبلیغات استان مازندران متن تسلیتی را صادر کردند.

همدردی با خانواده مدیرکل اسبق  اوقاف مازندران توسط مسؤولان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،در پی درگذشت روحانی انقلابی مرحوم حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی،آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه و مدیرکل سازمان تبلیغات استان مازندران متن تسلیتی را صادر کردند.

متن پیام آیت‌الله محمدی‌لائینی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
درگذشت روحانی فاضل و انقلابی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای سیف الله سهرابی موجب اندوه و تأثر فراوان شده است.
آن مرحوم از شخصیت‌های وارسته و کوشا در ترویج انگاره‌های دینی و اسلامی بود که در مسؤولیت‌های مختلف به‌ویژه در سمت مدیرکلی اوقاف وامور خیریه استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی و نیز ریاست  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا کارنامه در خور توجهی بیادگار گذاشت.
اینجانب ضمن تسلیت فقدان آن روحانی متعهد، متواضع و مردمی به همسر مکرمه و فرزندان داغدار و بستگان ایشان، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن بحق پیوسته و صبرو شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
محمد باقر محمدی لائینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مازندران

همچنین حجت‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران نیز طی پیامی

ضایعه مولمه درگذشت ناگهانی حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ سیف‌الله سهرابی در آخرین لحظات ماه رجب و آستانه ورود به ماه شعبان، موجب تاثر وتالم خاطر شد و خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی  راداغدار کرد خدمتگزار پرتلاشی که سال‌ها در استان‌های  مختلف به‌عنوان مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران، گلستان و خراسان شمالی و سال‌ها نیز به عنوان مدیر پرتوان اداره تبلیغات اسلامی در استان‌های گلستان و مازندران مشغول خدمت صادقانه به ساحت مقدس قرآن واهل بیت و وقف و امورخیریه بوده است شنیدن خبر درگذشت کسی که سال‌های مدید با اورفیق و همکار و همراه بودم خیلی سخت است( مفارقه الاحباب والله اصعب)   این جانب این مصیبت جانگداز را به محضر امام زمان (ع) ، مقام معظم رهبری،نماینده ولی فقیه در استان  حضرت آیه الله محمدی لائینی ، روحانیت معظم منطقه، مخصوصا به خانواده معزی و داغدار،همه دوستان و همسنگرانش تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده  روح ،رضوان،مغفرت و حشر با اولیاء الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجرجزیل و حسن عاقبت و عمر با برکت مسئلت دارم.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول