اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

احتمال ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت تردد در استان ایلام/ غسال‌های اموات کرونایی بیمه می‌شوند

استاندار ایلام در گفت‌وگو با فارس گفت: به احتمال خیلی زیاد تا عصر امروز دستورالعمل ممنوعیت تردد در استان ایلام صادر خواهد شد.

احتمال ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت تردد در استان ایلام/ غسال‌های اموات کرونایی بیمه می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: الحمدالله امروز شرایط غسل جانباختگان کرونا ویروس در استان ایلام فراهم شده و طبق مصوب ستاد بحران استان مقرر شد غسال‌هایی که در این راه جان خود را از دست می‌دهند شهید راه خدمت محسوب شوند. 

وی افزود: در این راستا این افراد بیمه می‌شوند و برای آنان پرونده نیز تشکیل می‌شود که در صورت اتفاق خسارت به این افراد پرداخت شود. 

امام جمعه ایلام ادامه داد: غسل دادن فوت شدگان وظیفه شرعی محساب می‌شود و افراد جانباخته بر اثر این ویروس از این امر مستثنی نخواهند بود.

19 جانباخته در ایلام بر اثر کرونا/ احتمال ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت تردد در ایلام از امروز

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: تا امروز پنج شنبه ۱۹ نفر در ایلام بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داده‌اند و این آمار بسیار تاسف بار است. 

وی افزود: متاسفانه مردم استان همچنان به این موضوع بی اهمیت هستند و با رفتن به طبیعت توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. 

استاندار ایلام اظهار مرد: در جلسه ستاد بحران امروز به احتمال زیاد دستورالعمل ممنوعیت  الزام ورود و خروج صادر شود و حتی افراد غیر بومی که در استان هستند از استان خارج شوند. 

سپاه تا ریشه کنی کرونا پای کار است

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: سپاه استان با تمامی ظرفیتها بنا بر تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام در خدمت کاری به مردم از هیچ کوشی فروگذار نخواهد شد. 

وی افزود: مجموعه سپاه استان تا ریشه کنی این ویروس در کنار مردم است. 

انتهای  پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول