اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پایانه مسافربری سبزوار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار از تعطیلی پایانه مسافربری این شهرستان با توجه به ابلاغیه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد.

پایانه مسافربری سبزوار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از شهرداری سبزوار، محمد اختریان اظهار کرد: برابر با ابلاغ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی، پایانه مسافربری سبزوار تا اطلاع ثانوی به علت جلوگیری و قطع زنجیره کرونا ویروس تعطیل اعلام شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد که به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس در خانه بمانند.

‍ تعطیلی بوستان‌های شهر سبزوار تا اطلاع ثانوی

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار نیز از تعطیلی بوستان‌های این شهر به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

فریدون نقابی با تاکید بر اینکه از همان روزهای ابتدایی اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور با تاکید و ابلاغ شهردار سبزوار، شهرداری اقدامات گسترده ای را برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌ها در دستور کار قرار داد، تاکید کرد: در حال حاضر ضد عفونی مراکز حساس سازمان‌ پسماند از جمله سطل‌ها و باکس‌های زباله ،ماشین‌آلات حمل زباله قبل از بارگیری و بعد از تخلیه، ورودی ادارات سطح شهر ،مجتمع‌های مسکونی بزرگ و فروشگاه‌ها به صورت روزانه توسط سفیران گمنام شهرداری در حال انجام است.

وی افزود: به جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، بوستان‌های  سبزوار تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده، از ورود عموم مردم و ورزشکاران به داخل بوستان‌ها و پارک محله های این شهرستان  ممانعت به عمل می‌آید.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار بیان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور در بوستان‌های این شهرستان خودداری کرده و همکاری لازم را با شهرداری و مدیریت شهری داشته باشند.

نقابی تصریح کرد: در صورت بهبود شرایط و راه‌اندازی مجدد و از سرگیری خدمات دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری و تاکسی‌ها ضد عفونی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر طبق روال روزانه با شدت بیشتری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ضدعفونی روزانه میدان تره و بار  به صورت ویژه، گفت: این مهم در پارک‌ها و مبلمان شهری، خیابان‌ها  و معابر، سازمان پسماند، آرامستان، آتش نشانی و پایانه مسافربری با جدیت توسط نیروها و تجهیزات شهرداری در دست اقدام است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار از شهروندان خواست با در خانه ماندن، رعایت اصول بهداشتی و خودداری از سفرهای غیرضرور به قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا کمک کنند.

انتهای پیام/ 70044

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول