اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نامه پرهام کوچولو به پلیس بناب+ نامه

پرهام کوچولو و جمعی از مردم و باغداران بناب با تهیه و نصب بنرهایی از تلاش و عملکرد مناسب و مطلوب ماموران انتظامی شهرستان در تامین امنیت و برخورد قاطع با سارقان و قانون‌شکنان قدردانی کردند.

نامه پرهام کوچولو  به پلیس بناب+ نامه

سهراب شفقی فرمانده انتظامی شهرستان بناب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در بناب با تاکید بر اینکه مقدس‌ترین ماموریت ما ایجاد فضای امن و آرام برای عموم مردم است، اظهار داشت: در سال‌جاری با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند، افزایش امنیت در این شهرستان را با جدیت تمام پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در همین زمینه و با افزایش برنامه‌های پیشگیرانه با معتادان متجاهر و سارقان برخوردهای موثری صورت گرفت که تقدیر عموم مردم را به همراه داشت.

شفقی خدمت به مردم و تامین امنیت و آرامش آنان را از موهبت‌های الهی به تک‌تک ماموران پلیس عنوان کرد و یادآور شد: در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

گزارش فارس حاکی است، در روزهای اخیر در پی دستگیری سارقان خانه‌باغ‌های سطح شهرستان بناب توسط پلیس، پرهام کوچولوی بنابی با حضور در ستاد فرماندهی شهرستان با تهیه دست‌نوشته‌ای از سهراب شفقی فرمانده انتظامی شهرستان بناب به‌علت تامین امنیت مطلوب شهرستان و نیز رئیس کلانتری 12 معلم که غازهای به سرقت رفته وی را کشف و به خودش برگردانده است، تقدیر کرد.

همچنین جمعی از مردم و باغداران بناب با تهیه و نصب بنر، از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی  شهرستان در برخورد با مجرمان و تامین امنیت شهرستان قدردانی کردند.
 


انتهای پیام/۶۰۰۰۴/و/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول