اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلمب ۹ باب مغازه در آستارا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از پلمب ۹ باب مغازه به دلیل عدم‌رعایت موازین بهداشتی و فروش موادغذایی غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

پلمب ۹ باب مغازه در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نظام عباسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در راستای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا ۹ باب مغازه به دلیل عدم‌رعایت موازین بهداشتی و فروش مواد غذایی غیربهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان پلمب شدند.  

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با اشاره به تعطیلی چای‌خانه‌ها، قلیان‌سراها و قهوه‌خانه‌ها تصریح کرد: سرو غذا در کبابی‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی و میهمان‌سراها ممنوع‌بوده و در صورت مشاهده یا گزارش با افراد خاطی که با سلامتی مردم بازی می‌کنند برخورد می‌شود. 

وی خودمراقبتی و تقویت سیستم ایمنی بدن را ازجمله راه‌های پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: از مردم انتظار داریم با پرهیز از ترددهای غیرضروری و در خانه ماندن دست کادر درمان شهرستان آستارا را بگیرند تا بتوانیم هر‌چه سریع‌تر بیماری کووید ۱۹ را شکست دهیم. 

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول