اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کرونا، بهانه دشمن برای حمله به اعتقادات مذهبی/ لزوم فعالیت شبانه‌روزی مبلغین در پاسخ به شبهات

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به موج سوم مبارزه با کرونا و ایجاد جو روانی در این مرحله توسط دشمن، گفت: هر طلبه و مبلغ ما در هر نقطه و هر ساعت از شبانه‌روز باید فعالیت‌ها و اتفاقات دنیای مجازی را رصد کند و به فراخور هر مطلب جواب علمی و منطقی و قانع‌کننده‌ای دهد و شبهات موجود و پرتکرار را پاسخ دهد.

کرونا، بهانه دشمن برای حمله به اعتقادات مذهبی/ لزوم فعالیت شبانه‌روزی مبلغین در پاسخ به شبهات

حجت‌الاسلام مهدی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به موج سوم مبارزه با کرونا و ایجاد جو روانی در این مرحله توسط دشمن، گفت: هر طلبه و مبلغ ما در هر نقطه و هر ساعت از شبانه‌روز باید فعالیت‌ها و اتفاقات دنیای مجازی را رصد کند و به فراخور هر مطلب جواب علمی و منطقی و قانع‌کننده‌ای دهد و شبهات موجود و پرتکرار پاسخ داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی از سنخ کارها و فعالیت‌هایی نیست که تعطیل‌پذیر باشد و بشود آن فعالیت را تعطیل کرد، ادامه داد:کارکنان خدوم این اداره‌کل همان‌گونه که تاکنون روال کار بوده است، در ایام تعطیلات رسمیِ ملی و مذهبی مشغول به کار و فعالیت بوده و هستند.

وی با بیان اینکه ما نیروهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از کارکنان اداری گرفته تا مبلغین، اعضای تشکل‌های دینی، مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته و هیئت‌های مذهبی سربازان و افسران میدان جنگ امروز هستیم و حتی اگر تعطیل هم باشیم، فعالیت‌هایمان تعطیل نخواهد شد، افزود: با توجه به حساسیت موضوع به نظر می‌رسد نیاز است برخی فعالیت‌ها به‌صورت دورکاری و از درون منزل انجام شود، اما برخی فعالیت‌ها نیاز به حضور در محل خدمت دارد تا خدمت‌رسانی به نحو احسن و شایسته انجام شود.

طاهری با بیان اینکه پرچم سازمان تبلیغات اسلامی در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و بیماری فراگیری مثله کرونا همیشه بالا بوده است و به سبب فعالیت‌های خوبی که انجام‌ شده از سوی دشمنان مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفته است، اضافه کرد: مرحله اول پویش عبور از جو روانی کمبود ماسک و مواد ضدعفونی در جامعه بود که به همت گروه‌های جهادی و با همکاری مجموعه‌های مردمی مرتفع شد.

وی با بیان اینکه حتی در دورافتاده‌ترین روستاها هم کارگاه‌های تولید ماسک راه‌اندازی شده و اکنون کار روی غلتک افتاده است و باید نیروهای اصلی را متمرکز در مرحله‌ دوم طرح می‌کردیم، عنوان کرد: موج دوم ایجاد فضای معنویت و انفاق بود که هرکدام از ما بنا به توان مالی و اقتصادی که داریم باید دست‌گیر افراد خسارت‌دیده مثل بازاریان و کارگران باشیم، هر خانواده نسبت به اطرافیان و اقوام خود وظیفه دارد و باید از کسانی که در فامیل توان مالی مناسبی ندارند، حمایت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مرحله سوم که در آستانه‌ آن هستیم و باید توجه جدی به آن شود و همه هم در این مرحله مسؤول هستند، گفت: در این مرحله حمله به اعتقادات ما به‌صورت جدی است و کسانی در این میدان به مبارزه و مقابله‌ با ما آمده‌اند که سالیان سال ساکت در گوشه‌ای نشسته بودند و از آن‌ها خبری نبود.

وی با اشاره به اینکه این افراد علیه اعتقادات ما و معجزات و کرامات اهل‌بیت علیهم‌السلام فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: هر طلبه و مبلغ ما در هر نقطه و هر ساعت از شبانه‌روز باید فعالیت‌ها و اتفاقات دنیای مجازی را رصد کند و به فراخور هر مطلب جواب علمی و منطقی و قانع‌کننده‌ای دهد و شبهات موجود و پرتکرار پاسخ داده شود.

طاهری افزود: تبلیغ امروز باید از جنس تبلیغ مجازی باشد و بارها و بارها تأکید داشته‌ایم که حوزه‌های علمیه و دیگر مجموعه‌های مرتبط با روحانیون باید نسبت به ایجاد زیرساخت تبلیغ در فضای مجازی به شکل منسجم و تشکیلاتی اقدام کنند.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول