اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۵ مورد جدید از ابتلای به «کرونا» در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن آزمایش ۵ مورد جدید در هرمزگان، شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۱۵۵ نفر رسید.

۵ مورد جدید از ابتلای به «کرونا» در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی شامگاه سه‌شنبه ۵ فروردین در گفت‌وگو با بخش خبر شبکه خلیج‌فارس گفت: از زمان شروع خطر اپیدمی، ۱۰۳۶ نفر به عنوان بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی هرمزگان بستری شده‌اند که از این تعداد ۹۱۳نفر تاکنون با بهبود حال‌شان ترخیص شده‌اند.

وی افزود: طی یک روز اخیر ۵ نمونه از تست‌های کرونا در هرمزگان (۲نفر در کیش، ۲نفر بندرلنگه و ۱نفر در رودان) مثبت اعلام شد و شمار مبتلایان به کووید ۱۹ را به ۱۵۵ نفر در این استان رساند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: از بین مبتلایان قطعی کرونا در هرمزگان، ۱۳۴نفر تاکنون با بهبود حال‌شان ترخیص شده‌اند.

فرشیدی همچنین عنوان کرد: بیشترین ابتلا به کرونا در هرمزگان در بندرعباس با ۷۸ مورد،کیش ۳۳ مورد، قشم  ۱۴ مورد، میناب ۱۰ مورد و بندرلنگه ۷ مورد و رودان با ۴ مورد بوده است.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول