اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه در جنوب کرمان+تصاویر

معاون عملیات لشکر 41 ثارالله کرمان گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه در جنوب کرمان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه در کنار طرح غربالگری و رفع آلودگی به سیل‌زدگان نیز خدمات‌رسانی می‌شود.

آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک نیروی زمینی سپاه در جنوب کرمان+تصاویر

عطا رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه مقرر شده بود رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور اجرا شود، اظهار داشت: با توجه به سیل جنوب کرمان و وضعیت کرونا مقرر شد رزمایش در جنوب کرمان برگزار و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه دارد.

وی رفع آلودگی در اماکن عمومی از جمله بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، پارک‌ها و دیگر اماکن عمومی با تراکم جمعیتی بالا توسط دستگاه‌های پیشرفته و تخصصی را از اهداف مورد نظر این رزمایش برشمرد و عنوان کرد: این اقدام در جنوب کرمان و در هفت شهرستان انجام می‌شود که امروز از کهنوج شروع شده و در رودبار و دیگر شهرستان‌ها ادامه می‌یابد.

معاون عملیات لشکر 41 ثارالله کرمان افزود: گردان بهداری سپاه نیز در این ماموریت انجام وظیفه می‌کند و پزشکان، بهیاران و پرستاران در جنوب استان کرمان در طرح غربالگری اقدامات تخصصی را انجام و توصیه‌های لازم را به مردم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول