اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فعالیت 6 فروشگاه اینترنتی در قم

فرماندار قم گفت: 6 فروشگاه اینترنتی در استان داریم و این فروشگاه‌ها در قم قابلیت گسترش را دارند.

فعالیت 6 فروشگاه اینترنتی در قم

مرتضی حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بازرسی در حوزه ارزاق در استان قم اظهار کرد: پنج هزار و 131 مورد بازرسی در ایام شیوع کرونا در استان صورت گرفت که نتیجه آن کشف 538 تخلف و تشکیل 376 پرونده به ارزش دو میلیارد و 496 میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: در حوزه فروش اینترنتی در ابتدا سه فروشگاه اینترنتی در قم داوطلب شدند که تعداد این فروشگاه‌ها اکنون به 6 فروشگاه رسیده است و این فروشگاه‌ها به صورت اینترنتی کالاها را عرضه می‌کنند و فروشگاه‌های اینترنتی در قم قابلیت گسترش را دارند.

فرماندار قم افزود: برای تبلیغ رایگان فروشگاه‌های اینترنتی، مجوز در سطح ملی داده شده است و تعداد این فروشگاه‌ها در شهر قم افزایش پیدا می‌کند، فروشگاه‌های اینترنتی شهر مورد بازدید نیروهای بهداشت و درمان قرار گرفتند.

حیدری با اشاره به عملکرد کمیته غربالگری در شهر قم اظهار کرد: 116 نفر از عوامل هلال احمر در 15 پایگاه هلال احمر به تب سنجی مشغول هستند و 158 هزار و 371 نفر در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر قم تب سنجی شدند که 441 نفر تب داشتند و 117 نفر به مراکز درمانی ارجاع شدند.

وی ادامه اد: باید بسته برخورد با قانون شکنان در صنوف استان قم تدوین شود و کم کاری در این زمینه موجب افزایش شیوع کرونا می‌شود.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: در عمده روستاهای شهر قم تونل ضد عفونی ایجاد شده است و تجمع برخی از افراد در حاشیه رودخانه‌های شهر به بهانه تفریح موجب شیوع کرونا خواهد شد.

انتهای پیام/78004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول