اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاشان در مسیر بازگشت سلامت اجتماعی قرار دارد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: با بازدیدهای صورت گرفته مشخص شد شهروندان کاشانی خود را ملزم به رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی مسؤولان می دانند و امید است شاهد بهبود شرایط و بازگشت سلامت به جامعه باشیم.

کاشان در مسیر بازگشت سلامت اجتماعی قرار دارد

علی مقواساز در حاشیه بازدید از بخش مراقبت از بیماران تنفسی بیمارستان سیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان مجموعه بسیج و سپاه دوشادوش مدافعان سلامت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات مختلفی از جمله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، مشارکت در طرح بسیج ملی شکست ویروس کرونا، برپایی تورهای ایست و کنترل بهداشتی را انجام دادند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن عرض تشکر از مجموعه کادر بهداشت و درمان، بسیجیان و هیئات مذهبی به منظور اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با بازدیدهای صورت گرفته مشخص شد شهروندان کاشانی خود را ملزم به رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی مسؤولان می دانند و امید است با پیشبرد اهداف و با مشارکت بسیجیان در طرح ملی بسیج مبارزه با ویروس کرونا شاهد بهبود شرایط و بازگشت سلامت به جامعه باشیم.

بازدید از بخش مراقبت از بیماران تنفسی، بیمارستان سیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار و گفت و گو با بسیجیان فعال در طرح ملی بسیج مبارزه با ویروس کرونا و غربالگری خانوارهای کاشانی از جمله برنامه هایی بود که جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در آن شرکت کرده و در روند اجرای برنامه ها قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول