اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش ابر و وزش باد در انتظار اصفهان/ تردد در جاده‌های استان روان است

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: برای فردا پدیده غالب افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید در بیشتر مناطق به ویژه در مناطق شرقی انتظار داریم.

افزایش ابر و وزش باد در انتظار اصفهان/ تردد در جاده‌های استان روان است

ابراهیم هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بارندگی در استان اصفهان اظهار داشت: تا صبح امروز خوروبیابانک ۴.۵، چوپانان ۶.۷، اردستان ۳، نطنز ۰.۵، شهرضا ۰.۶، اصفهان ۱.۱، کاشان یک، دهاقان ۰.۷، نائین ۰.۷، ورزنه ۱.۶ میلی‌متر بارندگی داشته‌اند و بارش‌های کمتری در شهرهای میمه، گلپایگان، کبوترآباد، خوانسار، داران، مورچه خورت و سایر نقاط استان اصفهان گزارش شده است.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان این‌که بر اساس پیش‌بینی در روز آخر بارش بیشتر در مناطق شرقی و شمال شرقی استان اتفاق افتاد، افزود: تا اوایل وقت امروز خور و بیابانک و چوپانان گزارش بارش را دارند و امروز با خروج سیستم پدیده خاصی اتفاق نمی‌افتد.

وی با بیان این‌که در بعد از ظهر امروز با افزایش ابر در بیشتر مناطق استان اصفهان مواجه هستیم و پدیده بارشی خاصی را امروز انتظار نداریم، بیان کرد: برای فردا پدیده غالب افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید در بیشتر مناطق به ویژه در شهرهای اردستان و نطنز و در مناطق شرقی انتظار داریم.

هنرمند با اشاره به این‌که از روز پنجشنبه انتظار داریم سامانه بعدی پیش قراول آن از سمت مناطق غربی و شهرستان سمیرم با بارش‌های رگباری آغاز شود، گفت: روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه سامانه بعدی فعال است و در بیشتر مناطق استان شاهد بارش‌های رگباری هستیم، اما شدت بارش‌ها از سامانه‌ای که گذشت کمتر بوده و بیشتر به صورت رگبار و رعد و برق موقتی خواهد بود.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان این‌که امروز بیشتر نقاط استان با افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما روبه رو هستند، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای اصفهان امروز به ۱۶ درجه بالای صفر و کمینه دمای در فردا به ۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که سردترین نقطه استان بوئین‌میان دشت با منفی ۵ درجه و گرم‌ترین نقطه استان خورو بیابانک با ۱۹ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: کاشان فریدون شهر، خوانسار، چادگان، سمیرم و اردستان بیشترین میزان بارش را در ۴۸ ساعت گذشته داشته‌اند.

هنرمند عنوان کرد: به کشاورزان توصیه می‌کنیم با توجه به وزش باد شرایط برای سم‌پاشی مناسب نیست و تا هفته آینده دوشنبه که جو ناپایدار است اقدامی نکنند تا اطلاع‌رسانی بعدی انجام شود.

مرضیه فراست، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل اصفهان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان گفت: ترددها به صورت روان در جاده‌های استان اصفهان برقرار است و مشکلی در راه‌های منتهی به استان اصفهان وجود ندارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول