اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کنترل مبادی ورودی شهرستان دنا علیه کرونا ضروری است

فرماندار دنا با بیان این‌که برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن نیازمند بسیج همگانی است، گفت: کنترل مبادی ورودی شهرستان دنا علیه کرونا ضروری است.

کنترل مبادی ورودی شهرستان  دنا علیه کرونا ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح شهرستان دنا پناهی فرماندار اظهار کرد: بخشداران با همکاری، دهیاران، بسیج مردمی و خانه‌های بهداشت نسبت به رصد ورودی روستاها اقدام کنند.

فرماندار دنا گفت: با توجه به  اینکه سلامت مردم در اولویت قرار دارد و بازی با سلامت و جان مردم پذیرفته نیست و اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در حال رشد است با تشکیل جلسه با دهیاران مسیر پر خطر جاده یاسوج_ اصفهان، ضمن قدردانی از برخی از دهیاران و شوراها که تمهیداتی در این خصوص اندیشیده و عملیاتی کردند، آنها را موظف کنند با همکاری شورا ، مرکز بهداشت یا خانه بهداشت، بسیج و نهادهای مردمی با رعایت  مقررات و ضوابط، ورودی روستاها را به جد رصد و کنترل کنید.

وی در ادامه گفت: از ورود گردشگران و مسافران به شهرستان محترمانه جلوگیری کنید و از ورود متکدیان و فروشندگان دوره گرد ممانعت و مکانهای عمومی صنوف مختلف  را نظارت کنید ،برخی از صنوف باید تعطیل باشند و برخی دیگر که قبلا اطلاع رسانی شد با رعایت پروتکل بهداشتی خدمات دهند، ضد عفونی مکانهای عمومی و روستاها را با هماهنگی مراکز بهداشت مرتب انجام دهند، موارد مشکوک را به مرکز بهداشت معرفی نمایند با نصب بنر توصیه‌های بهداشتی و ممنوع بودن اسکان مسافران را در روستاها و حاشیه جاده ها و رودخانه ها اطلاع  رسانی کنید.

پناهی در ادامه عنوان کرد:روستاهایی که چند راه ورودی دارند و مسافر پذیر و در معرض این ویروس هستند با مدیریت دهیاری و شورا ساماندهی نمایند ،بخشداران موظف هستند گزارش روزانه دهیاران را به فرمانداری ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول