اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امداد فرهنگی مجازی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه

کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه از زمان تعطیلی فیزیکی فعالیت خود را در فضای مجازی با موضوع «ما کرونا را شکست می‌دهیم» آغاز کرده و با برنامه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری خانواده‌ها را به ماندن در خانه ترغیب می‌کنند.

امداد فرهنگی مجازی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، پیش از فرا رسیدن تعطیلات نورزی، میهمان ناخوانده‌ای به اسم کووید 19 یا همان کرونا ویروس همه را خانه‌نشین و بسیاری از مراکز آموزشی را از جمله کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تعطیلی زودرس مواجه کرد.

از یک‌سو این تعطیلی و بی‌تحرکی در فضای فیزیکی باقی ماند و از سوی دیگر مربیان و مسئولان کانون‌های شماره یک و دو شهرستان ابرکوه، با خلاقیت و نوآوری فعالیت‌های خود را در فضای مجازی آغاز کردند.

مربیان کانون‌ها ضمن ارسال فراخوان برای اعضای کانون و خانواده‌های آنان برای شرکت در برنامه‌های هنری و ادبی، خود نیز بیکار ننشسته و آموزش‌های مختلف هنری، قصه‌گویی، شعر سرایی و ... را با موضوع «ما کرونا را شکست می‌دهیم» در فضای مجازی رونق بخشیدند.

زهره فلاح زاده و فاطمه احمدزاده به ترتیب مربی مسئولان کانون‌های شماره یک و دو به همراه مهناز علی پناه، فریبا قیومی زاده و مرجان هوشمند به عنوان مربیان این دو کانون، به عنوان بخشی از جامعه فرهنگی شهرستان، ضمن تدارک دیدن برنامه‌های متنوع برای اعضای کانون، خانواده‌های آنان را به در خانه ماندن، تشویق می‌کنند.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول