اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جاده عسلویه- کنگان مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بارش شدید باران و ریزش کوه موجب مسدود شدن مسیر عسلویه - کنگان شد.

جاده

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در رابطه با آخرین وضعیت بارندگی در استان بوشهر، اظهار داشت: بارش 123 میلی‌متری باران در شهرستان کنگان موجب آبگرفتگی شدید معابر و خیابان‌ها و بسیاری از منازل شهروندان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر ادامه داد: مسیر عسلویه - کنگان در محدوده پرک به دلیل آبگرفتگی و ریزش کوه مسدود است و نیروهای راهداری و امدادی جهت بازگشایی در محل مستقر هستند.

وی از مسدود شدن محور روستایی کردلان- درویشی در شهرستان دشتی خبر داد و عنوان کرد: همچنین از حوالی ظهر امروز  بارش 70 میلی‌متری باران در شهرستان دیر موجب آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها و بسیاری از منازل شهری و روستایی شد که با حضور به‌موقع و تلاش نیروهای امدادی و اکیپ‌های عملیاتی مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود:  در جاده ریز به دوراهک کوه ریزش کرده که نیروها در حال باز کردن مسیر هستند.

دهقانی با بیان اینکه روز گذشته بارش باران موجب ریزش کوه در مسیر جم به سیراف شد، ادامه داد: همچنین بارش باران همراه با طوفان و تگرگ در شهرستان‌های جنوبی به‌ویژه جم  خساراتی به باغ‌ها وارد شده و خطوط ارتباطی در این شهرستان دچار مشکل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی برای مواجهه با شرایط خاص، یادآور شد: بارندگی‌ها تا امشب در استان ادامه دارد.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول