اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مردم دید و بازدید نروند/ پیک ابتلا به کرونا در روزهای آینده

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و اجتماعی در روزهای اخیر باید منتظر پیک‌هایی از بیماری کرونا در روزهای آینده باشیم گفت: مردم عید دیدنی و دید و بازدیدها را حذف و از تردد غیرضروری در اسدآباد صرف نظر کنند.

مردم دید و بازدید نروند/ پیک ابتلا به کرونا در روزهای آینده

بهنام رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری جلسه ستاد مدیریت کرونا ویروس در شهرستان اسدآباد به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای ستاد  خبر داد و اظهار کرد: از مهمترین مصوبات این ستاد، مدیریت ویروس کرونا با تعطیلی تمام صنوف و پاساژهای اسدآباد به جزء خواربارفروشی، قصابی‌ها، مرغ‌فروشی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا اطلاع ثانوی بود.

وی با اشاره به اینکه منتظر پیک‌هایی از بیماری در روزهای آینده هستیم گفت: به علت عدم توجه همشهریان به هشدارهای بهداشتی و عدم تعامل در پیوستن به پویش «در خانه ماندن» و نیز حضور چند هزار نفری طی روزهای پایانی اسفندماه سال ۹۸ در معابر و مراکز خرید، پیک‌هایی از شیوع کرونا ویروس در روزهای آینده را خواهیم داشت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بیان کرد: اگر مردم عید دیدنی و دید و بازدیدها را حذف و از تردد غیرضروری در شهر صرفنظر کنند، می‌توانیم این بیماری و حلقه انتقال و اتصال این ویروس منحوس را قطع و یا به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم فهیم اسدآباد با رعایت نکات بهداشتی به کادر پزشکی، پرستاری و بهداشتی و درمانی مجالی دهند تا این سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس هم بتوانند در عید امسال، برای لحظاتی در کنار عزیزان و خانواده خود باشند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول