اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جلوگیری از ورود مسافرین غیربومی به یزد از امروز

استاندار یزد گفت:همه فرمانداران موظف‌اند نسبت به تشدید کنترل ورودی‌ها و جلوگیری از ورود مسافرین غیربومی از صبح روز یکشنبه ۹۹/۱/۳ اقدام کنند.

جلوگیری از ورود مسافرین غیربومی به یزد از امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد اظهار داشت: با نظر موافق اعضای شورای تأمین استان، همه فرمانداران استان موظف هستند نسبت به تشدید کنترل ورودی‌های استان و شهرستان‌ها و جلوگیری از ورود مسافرین غیربومی از صبح روز یکشنبه ۹۹/۱/۳ اقدام کنند.

وی بر مسدود‌سازی ورودی‌های فرعی با همکاری شهرداری‌ها نیز تأکید و عنوان کرد: تأمین نیروی موردنیاز با هماهنگی ناجا و سپاه صورت خواهد گرفت.

استاندار یزد همچنین گفت: ازلحاظ شیوع کرونا در استان به نسبت جمعیت جایگاه چهارم کشور راداریم و همچنین در آمار کلی نیز رتبه دهم کشور راداریم.

طالبی اظهار داشت: با این شرایط موجود اقداماتی را برای مدیریت موضوع در سطح استان سامان دادیم، ازجمله پیش‌بینی چهارصد تخت‌ بیمارستانی که باوجود افزایش آمار تعداد تخت‌ها را به شش‌صد تخت افزایش داده‌ایم. 

وی افزود: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند و تاکنون ۶۴۱ نفر مثبت کرونا هستند و متأسفانه ۶۱ فوتی مثبت و ۱۲۱ فوتی با بیماری‌های تنفسی در ایام اخیر در سطح استان داشته‌ایم.

استاندار یزد بیان کرد: در راستای مدیریت بیشتر موضوع محدودیت‌هایی را در سطح استان اعمال کردیم، از ده روز گذشته همه اصناف به‌جز اصناف ضروری در سطح استان تعطیل هستند و با این اقدام توانستیم تردد‌ها را در سطح شهر به حداقل برسانیم.

طالبی تأکید کرد: ۶ ایستگاه غربال گیری نیز در ورودی‌ها مستقر کرده‌ایم و با این اقدامات توانستیم شاهد کاهش ۸۰ درصدی سفرها‌ی وارده به استان باشیم.

وی با توجه به مجموع فعالیت‌های صورت گرفته اظهار امیدواری کرد تا در روزهای آینده به ثباتی در بحث افزایش تعداد بیماران کرونا برسیم و بتوانیم مدیریت خوبی را اعمال کنیم.

استاندار یزد با اشاره به اینکه نتوانستیم میزبان هم‌وطنانمان با توجه به شیوع کرونا باشیم، تأکید کرد: امیدواریم بعد از شکست کرونا میزبان هم‌وطنانمان در سطح استان یزد باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول