اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

جمع آوری 49 تخته چادر نوروزی و 8 کانکس موقت در سیروان

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: با همکاری مردم فهیم، تعداد 49 چادر و 8 کانکس موقت در مناطق جنگلی شهرستان جمع آوری شد.

جمع آوری 49 تخته چادر نوروزی و 8 کانکس موقت در سیروان

سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، با بیان این موضوع که در جهت پیشگیری از ویروس کرونا همه مردم ایران با همدلی و وفاق باید همکاری کنند تا این ویروس نامبارک از این مرز وبوم پاک شود، گفت، پلیس با تمام توان پای کار است و اجازه نخواهد داد که بهداشت و سلامت مردم توسط عده‌ای به خطر بیفتد.

وی افزود: در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا  قبلاً اطلاع رسانی کامل از طریق رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی به روش‌های مختلف و صدور هشدارهای بهداشتی انجام شده، و مردم عزیز ما بایستی بدانند که یکی از مهمترین راه عدم شیوع این ویروس خطرناک، در خانه ماندن است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان افزود: در همین راستا با سرکشی از منطقه میان تنگ و با رایزنی حضوری و بیان تهدیدات اپیدمی ویروس کرونا و با همکاری شهروندان فهیم و اندیشمند به صورت داوطلب تعداد 45 تخته چادر نوروزی و 8 دستگاه کانکس که در منطقه تفریحی کوهستانی میان تنگ دایر شده بود جمع آوری شدند.

سرهنگ خورانی ضمن تاکید بر پیشگیری و پیوستن به کمپین در خانه بمانید تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم جهت برپا کردن و اسکان موقت در مناطق جنگلی و تفریحی جداًخوداری کنند و به هشدارهای بهداشتی اهتمام ورزند و مطمئن باشند که در حال حاضر و با شرایط پیش آمده خانه امن ترین جا است.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول