اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازار بناب تا 15 فروردین تعطیل است

فرماندار بناب از تعطیلی بازار شهر بناب تا 15 فروردین خبرداد.

بازار بناب تا 15 فروردین تعطیل است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی  امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام قبلی مسوولان مبنی بر تعطیل بودن بازار بناب در روز 15 فروردین جاری جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی بازار خوشبختانه اصناف و کسبه بناب با درک شرایط همکاری خوبی با مسوولان بهداشت و درمان از خود نشان دادند به همین خاطر کار ضدعفونی کردن اماکن به خوبی اجرا شد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری مردم و به‌ویژه بازاریان، اصناف و کسبه بناب به‌خاطر تعطیل کردن محل کسب خود تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا بازار بناب تا 15 فروردین نیز تعطیل خواهد بود تا از شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن شهروندان جلوگیری شود.

فرماندار بناب سپس با بیان اینکه صنف قصابان، نانوایان، میوه فروشان، فروشندگان مواد بهداشتیو سوپرمارکت‌ها از این قاعده مستثنی هستند؛ یادآور شد :میدان میوه و تره بار و خشکبار هر روز تا ساعت 12 ظهر دایر خواهد بود.

وی ادامه داد:  فروشندگان لوازم یدکی و تجیزهات خودرو نیز به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

رفیعی در ادامه خاطرنشان  کرد: در شرایط فعلی خانه‌های مردم امن‌ترین مکان برای حفظ آنان از ابتلاء به ویروس کروناست و شهروندان عزیز مطمئن باشند که مسوولان برای عادی شدن شرایط و رفع این خطر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند و هرگز از پای نخواهند نشست.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول