اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

میرضیایف: امسال جشن نوروز را در خانه کنار خانواده برگزار کنید

رئیس جمهور ازبکستان در پیام تبریک جشن نوروز خود از مردم برای حمایت از اقدامات در دست انجام دولت قدردانی کرد و گفت: امسال جشن نوروز را در خانه کنار خانواده برگزار کنید.

میرضیایف: امسال جشن نوروز را در خانه کنار خانواده برگزار کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان در پیام تبریک جشن نوروز خود از مردم برای حمایت از اقدامات در دست انجام دولت قدردانی کرد و گفت:  امسال جشن نوروز را در خانه کنار خانواده برگزار کنید.

در این پیام آمده است: امسال به دلیل خطر شیوع کرونا برای نخستین بار برگزاری مراسم عمومی در روزهای نوروز متوقف شده است.

«میرضیایف» اظهار داشت: فلسفه دیرینه نوروز، ماهیت و مفهوم آن پیش از هر چیز، حفظ صلح و رفتار دلسوزانه و حفظ سلامتی انسان می باشد. اگر در جامعه صلح و ثبات حفظ شود، تندرستی مردم تامین خواهد شد و آن وقت این جامعه بدون تردید به اهداف خود خواهد رسید.  

رئیس جمهور ازبکستان ادامه داد: زندگی همیشه آسان نیست و گاهی با آزمایشات و مشکلات همراه است. ما با خطر جدی عفونت کرونا مواجه شدیم و دولت برای از بین بردن هر چه سریع تر آن تمام اقدامات لازم را انجام می دهد.  

«شوکت میرضیایف» ابراز امیدواری کرد همه شهروندان ما صرف نظر از ملیت، زبان، مذهب بیش از پیش متحد شوند و با حفظ آرامش و با اراده راسخ می توانند از این آزمایشات  عبور کنند.   

رئیس جمهور ازبکستان در پیام خود تاکید کرد: فرصت را مغتنم شمرده مجددا از مردم برای اینکه وضعیت سخت کنونی را درست ارزیابی می کنند و از اقدامات در دست انجام حمایت می کنند، قدردانی می کنم.  

وی ادامه داد: امیدوارم که این روزهای اضطراب آمیز به زودی پشت سر گذاشته شود. ما با مردم کشور جشن های زیادی را تجلیل و مراسم عمومی گسترده را برگزار خواهیم کرد.

«شوکت میرضیایف» خاطرنشان کرد: با وجود این سختی ها، زندگی همچنان ادامه دارد. امسال جشن نوروز را در منازل، در کنار خانواده برگزار می کنیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول