اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیام پرمعنای خبرنگار مبتلا به کرونا روی تخت بیمارستان به همکار رسانه‌ای+تصویر

خبرنگار مبتلا به کرونا روی تخت بیمارستان به همکار رسانه‌ای خود پیام داد.

پیام پرمعنای خبرنگار مبتلا به کرونا روی تخت بیمارستان به همکار رسانه‌ای+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج همین دیروز بود که شنیدیم یکی از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد و مشاور رسانه‌ای شهردار یاسوج و از بچه‌های فعال عرصه رسانه استان دچار بیماری کرونا شده است.

به همین منظور همان روز گفت‌وگوی کوتاهی با جمشید ارجمند داشتیم که او با قدرت اعلام کرد کرونا را شکست می‌دهم و گفت: به هر صورت باید به توصیه‌های بهداشتی توجه شود.

وی با بیان این که رسانه‌ها در این بحبوحه رسالت بزرگی بر دوش دارند افزود: از دوستان رسانه‌ای خود انتظار دارم که برای شکست این ویروس به کمک مسوولان بهداشتی و درمانی آمده و بیش از همیشه مردم را آگاه کنند چرا که در صورت عمل به رسالت رسانه‌ای و آگاهی‌بخشی به جامعه قدم بزرگی در راه از بین بردن زنجیره کرونا برداشته می‌شود.

این فعال عرصه رسانه با توصیه به همکاران خود که مقابل کرونا عقب‌نشینی نکنید و اطلاع‌رسانی مدام داشته باشید گفت: کرونا همه جا هست و امکان ابتلا به آن برای همه وجود دارد و باید با رعایت همه دستورات اجازه خودنمایی را از آن گرفت.

وی با بیان این که باید از پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی بیمارستان جلیل به عنوان فرشتگان زمینی یاد کرد افزود: تلاش های آن‌ها ستودنی و غیر قابل توصیف است و بعد از اتمام دوره درمان حتما به طور ویژه با همه توان زحمات آن‌ها را جبران خواهم کرد.

ارجمند گفت: به مردم استان بگویید برای چه باید از خانه بیرون بروید ویروسی که تا دم مرگ با آن می‌روید و بر می‌گردید یک آن فکر می‌کنید خوب شده‌اید اما ساعتی بعد دوباره در بدترین حالت بیماری قرار می‌گیرید چرا خانه‌های امن خود را رها می‌کنید و در معابر و اماکن حاضر می‌شوید.

به گزارش فارس بعد از آن بود که لینک اخبار روزانه خبرگزاری را با عناوین مربوط به کرونا برای جمشید ارجمند فرستادیم تا به او بگوییم ما بیرون از بیمارستان در حال مبارزه با کرونا هستیم و به حرف او توجه کرده‌ایم که با کرونا مبارزه کنیم.

جمشید هم از روی تخت بیمارستان و از طریق فضای مجازی اخبار استان و خبرهای ما را دنبال می‌کند که بعد از رسیدن پیام‌های ما به او در جواب جمله‌ای کوتاه برایمان نوشت که پرمعنا بود و از همین جا قول می‌دهیم به حرف جمشید گوش کنیم.

انتهای پیام/82009/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول