اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تحقق جهش تولید نیازمند رویکرد جهادی و انقلابی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نامگذاری شعار سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب را به معنای حرکت انقلابی و جهادی برای رفع موانع تولید خواند.

تحقق جهش تولید نیازمند رویکرد جهادی و انقلابی است

حجت الاسلام عیسی بزمانی امروز در گفت و گوش با خبرنگار فارس از زاهدان، با اشاره به شعار سال ۹۹ که به نام (جهش تولید) نامگذاری شد، اظهار کرد: امروز رهبر فرزانه انقلاب در صحبت های خود قدر زحمات دانشمندان و صنعتگران ما را دانستند و فرمودند قدم هایی به همت تولیدکنندگان برداشته شده و تقریبا از یک دهم ظرفیتی که کشور و مردم و اهالی صنعت و تولیدکنندگان دارند استفاده شده و در بسیاری از فضاها اوضاع به سامان شده است.

وی افزود: در بسیاری از فضاهای تولید رهبر معظم انقلاب این انتظار را دارند که درصدد جهش تولید باشیم، جهش تولید یعنی یک دهمی که کار انجام شده تبدیل به صددرصد شود، همانطور که در دوران دفاع مقدس از روش جهشی برای مقابله با دشمن بهره نمی بردیم و جهادگرانه به میدان نمی آمدیم، نمی توانستیم از عهده دشمنی که مسلح به تمام تجهیزات بود، برآییم.

بزمانی گفت: تا به امروز طی سالیان گذشته هر زمانی از روش جهشی و جهادگرانه بهره بردیم، موفق شده ایم. 

 مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نیاز هر چه بیشتر به شایسته سالاری در استان تأکید کرد: ضروری است مسئولان به موضوع شایسته سالاری توجه ویژه ای داشته باشند و مدیرانی را برای پست ها و مسئولیت ها انتخاب کنند که تخصص کافی داشته باشند تا چرخ صنعت به بهترین شکل به گردش درآید و زمینه جهش در تولید فراهم شود.

 بزمانی با قدردانی از تلاش های مدافعان سلامت، گفت: ما نمی دانیم با چه زبان و بیانی از مدافعان سلامت، قدردانی کنیم، همانطور که از حمایت های مردم و جهادگران از مردم سیل زده قدردانی کردیم، امروز نیز از این عزیزان که کار بسیار خطیرتری را انجام می دهند، قدردانی می کنیم.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور روحانیون عنوان کرد: مدافعان سلامت امروز خستگی ناپذیر در میدان خطر قدم گذاشته اند و کاری می کنند که بعدها مردم به صورت کامل متوجه عظمت خدمات آنها خواهند شد؛عید نوروز را به صورت ویژه به این عزیزان تبریک عرض می کنیم و از خداوند می خواهیم برکاتش را در زندگی آنها جاری کند.                                   

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود،جهش تولید را عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی دانست.

وی بیان کرد: قطعاً توجه به جهش تولید و رونق تولید در کشور می‌تواند تحریم‌های ظالمانه را در جامعه بی اثر یا کم اثر کند و این مهم با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توجه به تولید داخلی امکان پذیر است و در بخش تولید هم باید برنامه ریزی ها به سمت تحقیق و پژوهش باشد تا اثرات مطلوب آن وارد اقتصاد کشور شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول