اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شعار جهش تولید مطابق با مقتضیات کشور است

نماینده منتخب مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ به‌نام جهش تولید هوشمندانه و مطابق با شرایط و مقتضیات کشور است.

شعار

علی‌رضا ورناصری نماینده منتخب حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجد سلیمان، ضمن تبریک آغازسال ۱۳۹۹، اظهار کرد: سال ۱۳۹۸ برای ملت شریف ایران سالی سرشار از سختیهای چندگانه بود اما با اتحاد و همدلیِ تحسین برانگیز خود الگویی جدید از ایستادگی و تداومِ اهتمام بر سازندگی را نشان دادند.

وی افزود: نامگذاری سال ۱۳۹۹  به‌نام "جهش تولید" هوشمندانه و بسیار به‌هنگام مطابق با شرایط و مقتضیات کشور است.

ورناصری گفت: واقعیت این است که ایران عزیزمان تهدید تحریمه‌های غیر عادلانه را به فرصت تبدیل نمود‌ه است.

باتغییر اتکا به اقتصاد تک محصولی و اجرای مبانی دکترین اقتصاد بدون نفت، با عرضه سرمایه خود در قالب فرآورده در جهان جهت ایجاد ارزش افزوده گامهای استواری برداشته لذا جهش تولید بر اساس فشار جهت افزایش فروش نفت مفید نخواهد بود بلکه بر اساس طراحی و اجرای سیاست‌های اجرایی مشارکت دولت و مردم در شکوفایی اقتصادی محقق میگردد.

ورناصری عنوان کرد: بایسته است در روندمستمر جهش تولید استفاده از ظرفیت‌های داخلی و شایستگان در زنجیره تولید وتعمیم فرآیندهای دانش بنیان به‌دور از دیوان‌سالاری یاس آور در قالب الگوهای جامع نگرانه با جدیّت مدنظر قرار گیرد.

منتخب حوزه انتخابیه مسجدسلیمان لالی اندیکا و هفتکل گفت: با نامگذاری سال جدید بنام جهش تولید، توجه به عدم توازن پتانسیل‌ها در اقصی نقاط کشور و لزوم پیگیری و اجرای سیاست‌های آمایش سرزمینی بیش از پیش مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/72068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول