اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

موانع و چالش های پیش روی تولیدکنندگان رفع شود

امام‌جمعه یزد با اشاره به نام‌گذاری سال 99 از سوی رهبر انقلاب به نام سال جهش تولید تأکید کرد: مراد از این نام‌گذاری این است که امسال باید به‌گونه‌ای باقدرت حرکت کنیم که هر مانعی را از سر راهمان برداریم.

موانع و چالش های پیش روی تولیدکنندگان رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، با تسلیت شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام و تبریک عید نوروز اظهار داشت: امیدوارم ملت بزرگ ایران امسال سال خوب و پرباری پیش رو داشته باشند.

وی با اشاره به دعای تحویل سال ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم عباراتی که در دعای تحویل سال می‌خوانیم را محقق کنیم و تحولی که در جامعه و در طبیعت پیرامون ما به دست خداوند متعال ایجاد می‌شود را در خودمان و افکار و رفتارمان محقق کنیم.

امام‌جمعه یزد افزود: ما در بهار شاهد یک حرکت روبه‌جلو و نشاط مجدد در طبیعت هستیم. می‌بینیم که درختان مرده دوباره زنده می‌شوند، زمین‌هایی که سرسبزی خود را ازدست‌داده بودند دوباره سبز می‌شوند، درختان شکوفه می‌دهند و چشمه‌ها پرآب می‌شود. این نشانه‌ای برای ما است که به ما می‌گوید همیشه باید در حال حرکت روبه‌جلو باشیم و هیچ‌وقت از مشکلات و سختی‌های زمستان نهراسیم.

آیت‌الله ناصری بیان داشت: همه موجودات عالم به قدرت و لطف خداوند نشاط پیداکرده و رشد می‌یابند. ما هم باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و همیشه امیدوار به قدرت و عنایت خدا باشیم. باید در کنار هم برای جامعه خود مؤثر و مفید بوده و نشاط داشته باشیم و به مردم خدمت کنیم.

امام‌جمعه یزد با اشاره به نام‌گذاری سال 99 از سوی رهبر انقلاب به نام سال جهش تولید تأکید کرد: جهش به معنای حرکت انقلابی و جهادی است. مراد از این نام‌گذاری این است که اگر ما قبلاً در مسیر تولید تلاش کمتری داشتیم یا موانعی بر سر راه ما قرار داشت امسال باید به‌گونه‌ای باقدرت حرکت کنیم که هر مانعی را از سر راهمان برداریم.

وی ادامه داد: باید اقتصاد ما رشد جهشی داشته و تولید موردتوجه جدی قرار گیرد. همچنان که رودهای خروشان تمام سنگ‌ها و موانع را از مسیر خود برمی‌دارند و به جلو می‌روند انشاالله با عنایت پروردگار و زمان(عج) بااراده قوی و تصمیم جدی در کنار هم‌دست به دست هم دهیم و با یک حرکت جدی تمامی موانع تولید را از میان برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: از حوادثی تلخی که پیش می‌آید به‌خصوص بیماری کرونا باید بفهمیم که برای موفقیت همه باید در کنار هم باشیم. همه باید به حبل‌الله چنگ بزنیم و به قدرت و عظمت پروردگار پی ببریم.

آیت‌الله ناصری با ذکر این نکته که بیماری کرونا به ما فهماند که این کشور و آن کشور و ضعیف و قوی مطرح نیست و باید همه در کنار هم باشیم، اذعان داشت:  همه باید سلایق و منافع حزبی و گروهی را کنار بگذاریم و با توکل به خدا ضمن یاری دین خدا، یاری انقلاب، یاری خون شهدا زیر چتر ولایت دست‌به‌دست هم دهیم و بامحبت و عشق به خدا و اهل‌بیت پیش برویم.

وی ادامه داد: انشاالله هم دنیا و هم آخرت خود را آباد کرده و عاقبت‌به‌خیر شویم و جهان را به خیر و عاقبت‌به‌خیری دعوت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول