اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

ارائه «تقویم آموزشی پس از بازگشایی مدارس» در ستاد ملی مبارزه با کرونا

وزیر آموزش و پرورش در پیامی از ارائه «تقویم آموزشی پس از بازگشایی مدارس» را در ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

ارائه «تقویم آموزشی پس از بازگشایی مدارس» در ستاد ملی مبارزه با کرونا

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارشی از اجرای سیاست آموزش تعطیل نیست و تقویم آموزشی پس از  بازگشایی مدارس ارائه کردم.  

عصر روز گذشته، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان«شاد» افتتاح شد و  حاجی میرزایی در این مراسم اظهار کرد: دانش‌آموزان می‌توانند از اول سال جدید و بعد از تعطیلات رسمی همانگونه که در حالت عادی در کلاس‌های خود حضور پیدا می‌کردند، در فضای مجازی هم در سرکلاس درس حاضر شده و با معلمان خود تعامل کنند. علاوه بر این تشکیل تیم آموزشی با کمک صدا و سیما و پخش دروس مدرسه توسط معلمان منتخب نیز انجام پذیرفته است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سیستم جدید فضای مجازی، علاوه بر سیستم حضور غیاب، معلمان می‌توانند محتوای درسی مناسب را با خلاقیت و امکانات مناسب بیشتریکه در این محیط در اختیار خواهند داشت، در اختیار دانش آموزان قرار دهند، گفت: برای این کار شبکه اجتماعی با برند «شاد» بر روی زیر ساخت‌های شبکه‌های اجتماعی بومی کشور در نظر گرفته شده که فقط دانش آموزان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش مجاز به استفاده از آن هستند.

حاجی میرزایی اضافه کرد: تمامی ساختار مدارس و کلاس‌ها از قبل بر روی این شبکه، با استفاده از اطلاعات موجود در سیستم‌های آموزش پرورش از قبل به وجود آمده و معلمان و دانش آموزان می‌توانند طبق معمول آموزشی بعداز تعطیلات نوروزی به سهولت وارد مدرسه و کلاس درس خود بشوند و با شور و نشاط با همکلاسی‌ها و معلمان خود از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول