اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تعطیلی اماکن گردشگری و تفریحی شهرداری اصفهان

به منظور تشدید رفتارهای مراقبتی در کنترل ویروس کرونا، همه اماکن گردشگری و تفریحی شهرداری اصفهان اعم از خانه‌های تاریخی، شهربازی‌ها، موزه‌ها و .... در ایام نوروز تعطیل است.

تعطیلی اماکن گردشگری و تفریحی شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مدیریت شهری برای کاهش سطح ترددها و جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، اقدام به تعطیلی همه اماکن گردشگری و تفریحی خود کرده است.

در همین راستا، همه بخش‌های تفریحی واقع در مجموعه ناژوان اعم از تله سیژ، آکواریوم، موزه صدف‌ها، موزه پروانه‌ها، شهربازی، باغ پرندگان، باغ خزندگان و سایر قسمت‌های تفریحی و گردشگری تا روز 15 فروردین ماه 99 تعطیل است؛ همچنین مجموعه باغ گل های اصفهان نیز در ایام عید تعطیل خواهد بود.

همه اماکن زیرمجموعه سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان مانند خانه‌های تاریخی هم در روزهای نوروز تعطیل است؛ مجموعه شهر رویاها و همه بخش‌های تفریحی و گردشگری واقع در کوه صفه مانند رستوران و تله کابین هم در ایام عید هیچ گونه خدماتی را ارائه نمی‌دهند و تعطیل است.

بازارهای روز کوثر برای ارائه خدمات بهتر به مردم ساعات کاری خود را افزایش داده است و شهروندان می‌توانند خریدهای خود را از ساعت هشت صبح تا 23 انجام دهند تا از ازدحام مشتریان جلوگیری شود.

هرچند به همشهریان توصیه می‌شود برای کاهش تردد در سطح شهر، خریدهای خود را با تماس با شماره 3553 انجام داده و کالاهای درخواستی خود را در منزل تحویل بگیرند.  

همچنین مجموعه فرهنگی، مذهبی، گردشگری تخت فولاد نیز تعطیل اعلام شده و در تمامی تکایا بسته است.  

انتهای پیام/63077/ک/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول