اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

متوسط بارش سال زراعی جاری در زنجان 211 میلی‌متر بوده است

مدیرکل هواشناسی استان زنجان متوسط بارش استان طی سال زراعی جاری را 211 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی 209 میلی‌متر گزارش شده است.

متوسط بارش سال زراعی جاری در زنجان 211 میلی‌متر بوده است

رسول همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان را طی روزهای آینده ناپایدار پیش‌بینی و اظهار کرد: ابری با احتمال بارش همراه با وزش باد شدید و همچنین مه‌آلودگی از پدیده‌های جوی استان طی چند روز آینده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به بارش‌های روی داده در مناطق مختلف استان طی 24 ساعت گذشته اشاره و تصریح کرد: میزان بارش به ثبت رسیده در ایستگاه‌ هواشناسی زنجان طی فعالیت سامانه بارشی فعلی تا ساعت 21:30 چهارشنبه 8.8 میلی‌متر بوده است.

وی با بیان اینکه بالاترین میزان بارش روز چهارشنبه با 9.2 میلی‌متر در سطح استان زنجان از ایستگاه هواشناسی حلب گزارش شده است، افزود: قیدار هم در این بازه زمانی بارشی معادل 9 میلی‌متر را داشته است.

همتی متوسط بارش استان زنجان از اول مهر تا صبح روز  ٢٨  اسفند ماه را 211 میلی‌متر اعلام و اظهار کرد: میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی و همچنین نرمال بارش در سطح استان به ترتیب 209 و 179 میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه میزان بارش سال زراعی جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافته است، افزود: بارش‌های سال جاری نسبت به متوسط بارش‌های میان مدت افزایش 18 درصدی یافته است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول