اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کمک سپاه و بسیج به کنترل ورودی‌های پلدختر و معمولان

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: سپاه و بسیج در ورودی شهرهای پلدختر و معمولان در ایستگاه سنجش سلامت با همکاری سایر نهادها اقدام به کنترل و پایش خودروهای عبوری می‌کنند.

کمک سپاه و بسیج به کنترل ورودی‌های پلدختر و معمولان

منصور کریمی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر از تشکیل قرارگاه پدافند زیستی مقابله با کرونا خبرداد و اظهار داشت: این قرارگاه با هدف کمک به شبکه بهداشت و درمان جهت توان آمادگی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکیل شده است .

وی افزود: سپاه و بسیج در ورودی شهرهای پلدختر و معمولان در ایستگاه سنجش سلامت با همکاری سایر نهادها اقدام به کنترل و پایش خودروهای عبوری می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: سپاه و بسیج این شهرستان اقدام به توزیع 120 بسته حمایتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کرده است. 

وی با بیان اینکه،کار کارگروه های قرارگاه رصد، پایش، هشدار، پیشگیری از ویروس کرونا است اظهار داشت: توسط قرارگاه پدافند زیستی  رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا مدتی است در پلدختر فعالیت خود را آغاز کرده است.

کریمی فرد یادآورشد: سپاه و بسیج خیابان‌ها، معابر و اماکن عمومی را به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی، گندزدایی و پاکسازی کرده است.

وی افزود: این فرایند تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا همچنان ادامه دارد تا فضای شهرستان ایمن شود و سپاه و بسیج با تمام تجهیزات و با تمام ظرفیت خود در خدمت سلامت جامعه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با با بیان این که سپاه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند، یادآور شد: سپاه مانند گذشته در وسط میدان قرار دارد و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می کند و این بار برای رفع کامل نگرانی آنها و مهار ویروس کرونا وارد عمل شده و تمام قد در کنار شهروندان ایستاده است.

وی بیان این که مردم کرونا را جدی بگیرند، گفت: تمام آحاد مردم در راستای حفظ بهداشت فردی و اجتماعی اهتمام ورزند و برای ریشه‌کنی و شکست ویروس کرونا با مسئولان همکاری کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از خانه‌های خود خارج نشوند.

کریمی‌فرد برلزوم مشارکت و همراهی مردم برای تسریع در قطع ویروس کرونا تاکید کرد و یادآور شد: مردم از تجمعات و رفت و آمدهای غیر ضروری بپرهیزند زیرا تنها راه مقابله با این ویروس قطع ارتباط انتقال کرونا است و باید در خانه بمانیم تا این ویروس را شکست دهیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول