اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

فوت ۲ مدیر وزارت جهاد کشاورزی به دلیل ابتلا به کرونا

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های رودبار و گالیکش را تسلیت گفت.

فوت ۲ مدیر وزارت جهاد کشاورزی به دلیل ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌های جداگانه خطاب به رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌های گیلان و گلستان، تصریح کرده است: مشیت الهی بر این قرار گرفته که بهار زندگی را خزانی ماتم‌زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در بیکران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در ادامه نامه به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، مرقوم داشته است: با نهایت تأسف و تأثر، درگذشت رضا پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار را بر اثر بیماری کرونا به خانواده آن مرحوم، جنابعالی و کلیه همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان، تسلیت عرض می‌نمایم.

همچنین کشاورز در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، اظهار کرده است: با نهایت تأسف و تأثر، درگذشت سید حمزه موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش را بر اثر بیماری کرونا به خانواده آن مرحوم، جنابعالی و کلیه همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان، تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول