اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| اساتید حق‌التدریسی در صورت برگزاری کلاس‌های مجازی براساس کارکرد دستمزد دریافت می‌کنند

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: در دوره‌ای که کشور با شیوع بیماری کرونا مواجه شده اساتید حق‌التدریسی در صورت برگزاری کلاس‌های مجازی براساس کارکرد دستمزد دریافت می‌کنند.

فارس من| اساتید حق‌التدریسی در صورت برگزاری کلاس‌های مجازی براساس کارکرد دستمزد دریافت می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه ‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «ما حق التدریسی‌ها با تعطیلی دانشگاه و مدارس تا ۱۵ فروردین مخالفیم» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسوولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

غلامرضا کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این رابطه،‌گفت: این یک سیاست کشوری است و وزارت علوم باید پاسخگو باشد و ارتباطی به یک دانشگاه، استان یا مدرسه خاصی ندارد. 

وی افزود: حقوق اساتید حق‌التدریسی براساس کلاس‌های تشکیل شده پرداخت می‌شود و اگر این اساتید در دوره‌ای که با شیوع بیماری کرونا در کشور مواجه هستیم کلاس‌هایشان را به صورت مجازی برگزار کرده باشند براساس کارکرد خود حقوق و دستمزد دریافت خواهند کرد. 

 معاون آ‌موزشی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای  در پایان گفت: در حال حاضر تصمیم قطعی برای بازگشایی دانشگاه‌ نداریم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول