اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در تعطیلات پایان سال و ایام نوروز

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: تمامی مراکز انتقال خون مازندران در تعطیلات پایان سال و نوروز ۹۹ فعال هستند.

فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در تعطیلات پایان سال و ایام نوروز

اسماعیل پوریانی امروز درباره وضعیت ذخایر خونی استان و فعالیت مراکز انتقال خون مازندران در تعطیلات پایان سال و نوروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: وضعیت ذخایر خونی در استان باتوجه به شیوع ویروس کرونا ۵۵ درصد کاهش یافت.

وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو به تمامی هم استانی‌های عزیز به‌ویژه اهداکنندگان خون ، افزود: با توجه به کاهش ذخایر خونی و شیوع ویروس کرونا مراکز انتقال خون مازندران علاوه بر فعالیت عادی خود در ایام هفته در ایام تعطیل پایان سال و نوروز نیز فعال است.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: مراکز انتقال خون استان مازندران در روز 29 اسفندماه 98 از ساعت 8 تا 12:30 ظهر آماده خونگیری از داوطلبان و اهداکنندگان خون مازندرانی است.

این مسوول اضافه کرد: براین اساس مراکز انتقال خون ساری و بابل در روزهای دوم، سوم، چهارم، هشتم و دوازدهم فروردین ماه 99 از ساعت 8 تا 12:30 فعال است و پایگاه انتقال خون تنکابن نیز در روزهای دوم، سوم، جهارم و هشتم فروردین ماه 99  از ساعت 8 تا 12:30 آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.

پوریانی ادامه داد: همچنین پایگاه بهشهر در روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین 99 از ساعت 8 تا 12:30 فعال است.

وی با بیان اینکه پایگاه آمل و قائم‌شهر نیز در روزهای دوم، سوم و دوازدهم فروردین 99 از ساعت 8 تا 12:30 آماده میزبانی از اهداکنندگان خون است، تصریح کرد: پایگاه‌های چالوس و نور در روز سوم فروردین 99 از ساعت 8 تا 13:30 فعال است و پایگاه رامسر نیز در روزهای دوم، سوم و چهارم از ساعت 8 تا 12:30 آماده خونگیری از داوطلبان و اهداکنندگان خون است.

مدیرکل انتقال خون مازندران با تاکید بر اینکه تمامی استانداردها و موارد بهداشتی، در پایگاه‌های انتقال خون مازندران رعایت می‌شود، خاطرنشان کرد: درخواست ما از شهروندان مازندرانی که شرایط اهدای خون را دارند این است که به مراکز  انتقال خون مراجعه و با اهدای خون نخستین روزهای سال نو را با اقدامی معنوی و خداپسندانه آغاز کرده و زندگی را به همنوعان بیمار هدیه کنند.‌

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول