اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت 962 مأموریت امداد و نجات نیروهای هلال احمر استان در سال 98

مدیرکل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه گزارشی از اقدامات این نهاد در سال جاری داد و به تشریح فعالیت‌های پیشگیرانه در مقابله با گسترش ویروس کرونا در استان پرداخت.

ثبت 962 مأموریت امداد و نجات نیروهای هلال احمر استان در سال 98

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با مدیر کل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

نقش مهم رسانه در مدیریت و حل بحران‌ها

سید احمد مرتضوی در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها و حضور پررنگشان در حل بحران‌ها خطاب به فعالان رسانه‌ای گفت: شاید بهترین میراث ماندگار در تمامی بحران‌ها نگارش قلم شماست که با نوشتن خاطرات خوب یا بد، در صفحه تاریخ جاودان خواهد ماند.

فعالیت 24 ساعته 528 تیم عملیاتی در استان

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گزارشی از اقدامات این نهاد در سال جاری داد و اظهار داشت: در حال حاضر 21 پایگاه امداد و نجات سازمان هلال احمر در سطح استان به صورت 24 ساعته فعال است که پنج هزار و 777 نفر نیروی امدادی در قالب یک هزار و 528 تیم عملیاتی در آن فعالیت دارند.

ثبت962  حادثه و خدمت‌رسانی به 105 هزار و 369 حادثه دیده در استان در سال 98

وی اضافه کرد: از اول سال جاری تا به امروز 962 گزارش حادثه از قبیل آتش‌سوزی، حوادث کوهستان، سیلاب، برف و کولاک در سامانه هلال احمر استان ثبت شده است که مجموعه کل حادثه‌دیدگان این موارد 105 هزار و369 نفر بوده که به این تعداد خدمات امدادی ارائه شده است.

مرتضوی با تشریح یکی از عملیات‌های سخت نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، سختی کار و زحمات شبانه‌روزی پرسنل خاطرنشان کرد: در مبارزه با شیوع ویروس کرونا  جمعیت هلال احمر در خط مقدم، دوشادوش پرسنل درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشغول تلاش و فعالیت در جهت حفظ سلامتی مردم است.

استقرار 22 پایگاه غربالگری در مبادی استان

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در خصوص عملکرد جمعیت هلال احمر استان برای مقابله با گسترش این ویروس گزارشی ارائه کرد و افزود: در حال حاضر تعداد 22 پایگاه غربالگری با همکاری نیروهای علوم‌پزشکی و ماموران انتظامی در مبادی ورودی شهرستان‌ها ایجاد شده و  50 امدادگر در این پایگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند که تا به امروز تعداد 54 هزار و 841 نفر در این پایگاه‌ها مورد معاینه و تب‌سنجی قرار گرفته‌اند.

وی از اعزام محموله قابل توجهی از اقلام  بهداشتی و حفاظت فردی برای پرسنل این جمعیت که در مقابله با گسترش ویروس کرونا فعالیت می‌کنند خبر داد و اظهار داشت: همدلی و همراهی تمامی مردم و دستگاه‌های دولتی استان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و این امر باعث شده استان چهارمحال و بختیاری از وضعیت خوبی در زمینه کنترل و مقابله با گسترش این ویروس برخوردار باشد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول