اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مردم به توصیه‌های کادر درمانی توجه کنند/ گلستانی‌ها ایام نوروز را در خانه بمانند

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: مردم به توصیه‌های کادر درمانی توجه کنند تا هرچه سریع‌تر از شر ویروس کرونا در گلستان خلاص شویم.

مردم به توصیه‌های کادر درمانی توجه کنند/ گلستانی‌ها ایام نوروز را در خانه بمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در گلستان که به جان ملت ایران افتاده است متواضعانه از مردم شریف استان گلستان تقاضا می‌کنم که مردم به توصیه‌های وزیر بهداشت و کادر درمانی توجه کنند.
وی تصریح کرد: درست است در ایام نزدیک به عید این شرایط برای ملت ایران پیش آمده است مردم باید دست در دست هم دهند تا این ویروس را از کشور ریشه‌کن کنیم و بعد از گذر از این مرحله دید و بازدید را انجام دهیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان مردم را به صبر دعوت کرد و گفت: مردم حدالامکان در منزل بمانند در مواقع ضروری از منزل خارج شوند متاسفانه شاهد آن هستیم که بازارهای گلستان شلوغ شده که این خلاف انتظارات متخصصان و کادر پزشکی است.
نورمفیدی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم از مرحله شیوع کرونا عبور کنیم باید به توصیه‌های وزارت بهداشت و کادر درمانی گوش فرا دهیم همه باید با هم همکاری کنند در صورتی که مردم این ویروس را جدی نگیرند ممکن است کنترل این بیماری از دسترس خارج شود.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول