اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تمدید اعتبار روادید اتباع خارجی در ازبکستان تا 10 آوریل

نمایندگان کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان اعلام کردند مدت اعتبار روادید همه شهروندان خارجی که در ازبکستان به سر می برند به طور خودکار تا 10 آوریل تمدید خواهد شد.

تمدید اعتبار روادید اتباع خارجی در ازبکستان تا 10 آوریل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نمایندگان کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان اعلام کردند مدت اعتبار روادید همه شهروندان خارجی که در ازبکستان به سر می برند به طور خودکار تا 10 آوریل تمدید خواهد شد.

در ارتباط با لغو موقت ارتباطات هوایی و ریلی ازبکستان با تمام کشورهای خارجی از 16 مارس، اقداماتی جهت سازماندهی پروازهای چارتر برای شهروندان خارجی مستقر در ازبکستان و برای شهروندان ازبکستان در خارج انجام می گیرد.  

بر اساس این گزارش، هم اکنون کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان، وزارت حمل و نقل، وزارت امور خارجه، شرکت هواپیمایی «ازبکستان ایرویز»، انجمن سازمان های خصوصی گردشگری ازبکستان در زمینه حل و فصل این مسایل فعالیت می کنند.

نمایندگان کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان تاکید کردند: مدت اعتبار روادید همه شهروندان خارجی که در ازبکستان به سر می برند به طور اتوماتیک تا 10 آوریل تمدید خواهد شد. هیچ جریمه ای برای تاخیر در تمدید روادید دریافت نخواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول