اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

قوه‌قضائیه با عاملان هتک حرمت به حرم‌های اهل بیت برخورد کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی هتک حرمت به حرم‌های اهل بیت را محکوم کرد و گفت: از قوه قضائیه درخواست داریم با عاملان این اقدامات برخورد کند.

قوه‌قضائیه با عاملان هتک حرمت به حرم‌های اهل بیت برخورد کند

حسین اسداللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به حرم‌های مطهر در قم و مشهد گفت: باید افسوس خورد که هنوز افرادی هستند که در بحبوحه ابتلاءها قرآن به نیزه می کنند.

وی افزود: امروز و دیروز اخباری در کشور منتشر شد که عده‌ای به بهانه ارادت و حب به اهل بیت درهای حرم مطهر امام رضا(ع) و خواهر گرامی‌شان کریمه اهل بیت را شکستند. مسلما در روزهای آتی معلوم خواهد شد چه کسی‌ و چه جریانی پشت این ماجرا است ولی ماهیتا این موضوع تناقض و پارادوکس عجیبی است.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: وقتی مقام معظم رهبری با صراحت تمام تخطی از دستورات ستاد ملی کرونا را نهی و نفی کردند و آیات عظام تقلید در قم هم همواره بر رعایت مسائل بهداشتی تاکید دارند، چگونه است عده‌ای نسبت به دین تعصب بیشتری دارند؟!

اسداللهی یادآور شد: این اتفاق نشان‌دهنده جهل و خباثت عده‌ای است، عده‌ای جاهل که  تاثیرگذاری عوامل مادی در خلقت را فراموش کرده اند و عده‌ای دیگر که جاهلان را به این امر تشویق و‌ خوراک رسانه‌های معاند و سلبریتی هایی نگران مردم را تامین می کنند.

این فعال دانشجویی با اشاره به سواستفاده برخی رسانه‌ها از این اتفاقات ادامه داد: چرا این رسانه ها انتخابات سراسری شورای شهر و شهرداری فرانسه، با وجود ۴۰۰۰ بیمار مبتلاء به کرونا را مورد نقد قرار نمی‌دهند یا صحبت های جانسون که نشان می‌دهد جان و سلامت مردمش برایش ارزشی ندارد.

وی گفت: این آقایانی که به حرم های اهل بیت علیهم السلام هتک حرمت کردند اگر واقعا دلسوز اسلام هستند و همان گونه که فریاد وااسلاما سر می دادند به فکر مسلمانان هستند، به فکر مسلمانان مظلوم هند باشند که حتی کرونا مانع از کشتار آنها نشده است.

وی گفت: از قوه قضائیه درخواست داریم با عاملان این اقدامات برخورد کند و چهره واقعی این جریان را به مردم نشان دهد.

اسداللهی تصریح کرد: در این روزها جوانان هیئتی و بسیجی بی ادعا و خاضعانه برای مقابله با کرونا و برای اینکه مشکلی برای مردم ایجاد نشود به تولید ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی و پاکسازی معابر و خیابان‌ها در شهر می‌پردازند، این صحنه ها است که زیباست و حقیقتی است که دشمن باید بفهمد، انقلاب اسلامی توانایی تبدیل تهدید به فرصت را دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول