اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حقوق نیروهای حق التدریس،خرید خدمات و پیش‌دبستانی به طور کامل پرداخت خواهد شد

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی از پرداخت کامل حقوق نیروهای حق‌التدریس، خرید خدمات و پیش‌دبستانی خبر داد و گفت: امیدواریم همکاران ما این عقب‌ماندگی درسی که بر اثر کرونا به وجود آمده را جبران خواهند کرد.

حقوق نیروهای حق التدریس،خرید خدمات و پیش‌دبستانی به طور کامل پرداخت خواهد شد

قاسم‌علی خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص نحوه پرداخت حقوق نیروهای حق‌التدریس، پیش‌دبستانی و خرید خدمات اظهار کرد: حقوق اسفندماه این نیروها را همان‌طور که اعلام کردیم به طور کامل پرداخت خواهد شد، زیرا پیش‌بینی ما این است که این همکاران عقب افتادگی‌ درسی دانش‌آموزان را به اشکال مختلف جبران خواهند کرد.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه هم‌اکنون روند آموزش و پرورش دانش‌آموزان به صورت کلاس‌های آموزش مجازی ادامه دارد، تصریح کرد: بخش دیگری از آموزش دانش‌آموزان هنگام شروع به کار مجدد مدارس به طرق مختلف همچون اضافه نمودن یک ساعت آموزشی به ساعت کاری روزانه مدارس، حضور در کلاس‌های درس در روزهای پنج‌شنبه و یا با طولانی کردن تقویم آموزشی تا تابستان به طوری‌که در تیرماه نیز آموزش به یکی از طرق ذکر شده ادامه پیدا کند، تلاش خواهیم کرد این عقب‌ افتادگی را به نحوی حتما جبران کنیم.

وی تاکید کرد: به هر شکل بودجه بندی کتاب‌های درسی باید رعایت شود و محتوای آموزشی به طور کامل به دانش‌آموزان باید تدریس شود.

خدابنده در خصوص نحوه پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس گفت: حقوق اسفندماه رانندگان سرویس مدارس به طور کامل پرداخت خواهد شد و درباره پرداخت‌های ماه‌های آینده بستگی به نظر و رای کمیسیون ماده ۱۸ دارد.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در این کمیسیون یک نفر به عنوان نماینده از آموزش‌و‌پرورش و یک نماینده از شورای اسلامی شهر و نمایندگانی از استانداری و سازمان تاکسیرانی شهرداری حضور دارند و در این کمیسیون در صورتی که تعطیلی مدارس بعد از عید نوروز ادامه پیدا کند در خصوص نحوه پرداخت هزینه سرویس مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول