اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اشتغال 15 میلیون نفر در شغل‌های فاقد شناسنامه/ بودجه کرونایی مازندران ناعادلانه تخصیص یافت

منتخب مردم ساری و میاندرود با اشاره به اشتغال حدود ۱۵ میلیون نفر در شغل‌های فاقد شناسنامه در نهادهای کسب و کار گفت: باید در شرایط فعلی تامین زندگی آنها نیز مدنظر قرار گیرد.

اشتغال 15 میلیون نفر در شغل‌های فاقد شناسنامه/ بودجه کرونایی مازندران ناعادلانه تخصیص یافت

علی بابایی‌کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه مبارزه با بیماری کرونا، پیرو دستور رهبر امری ملی است و همه باید کمک کنند،اظهار کرد: از نخبگان و مجامع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مثل مجلس و دولت همه باید بر سر کار بیایند که البته بعد از دستور رهبر انقلاب همه اقشار و ارکان نظام درگیر این مسئله شدند.

وی با اشاره به شیوع این بیماری در کشور افزود: استان‌های شمالی بعد از برداشتن محدودیت حضور مسافران در شرایط قرمز قرار گرفت چرا که مسافران ناقل اپیدمی  به استان‌های شمالی بودند و مازندران هم  مسیر ریسک قرار گرفت.

منتخب مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه در این ارتباط به رئیس جمهور و وزرات بهداشت و ... نامه نوشتم، افزود: در این نامه دغدغه‌های استان مطرح شده است.

وی تصریح کرد: طرحی مبنی بر نیامدن مسافر و همچنین بحث اینکه همه در خانه بمانند تفکر خوبی بوده و همچنین در بحث قرنطینه کردن استان‌ها را باید با روش بهتر و مدرن‌تری پیگیری کرد. 

بابایی‌کارنامی ادامه داد: تامین اعتبار لازم بخش درمان در مازندران با افزایش آمار مبتلایان متناسب نبوده در مقایسه با استان‌های دیگر به مراتب کمتر بوده و این دغدغه به وزیر بهداشت منتقل شده است.

وی با بیان اینکه در بحث کمبود دارو و لوازم بهداشتی مشکلات وجود دارد، اضافه کرد: منابع بهتری باید در اختیار بیمه‌های پزشکی و بیمه‌های مدیریتی در مازندران قرار گیرد، ظاهرا  بدهکاری به داروخانه‌های طرف قرارداد سازمان‌های بیمه‌ای صفر شده است و این موضوع در مورد تامین اجتماعی هم در دستور کار است.

منتخب مردم ساری و میاندرود بیان کرد: بحث تامین نقدینگی مستقیم برای بیمارستان‌ها در حد نیاز مازندران نیست.

وی همچنین از تلاش‌های انجام شده توسط سپاه در بسیج امکانات قدردانی و اضافه کرد: داریم، ولی توقع ما از دولت بیشتر است.

بابایی‌کارنامی درباره تعطیل شدن مراکز کسب و کار با بیان وقتی جایی را  تعطیل می‌ شود دولت یک تعهداتی بدهد، تصریح کرد: این موارد باید در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری شود، وقتی  نهادهای کسب و کار تعطیل شود تعهداتی مالی هم باید ایجاد شود.

منتخب مردم ساری و میاندرود با اشاره به اشتغال حدود ۱۵ میلیون نفر  در شغل‌های فاقد شناسنامه در نهادهای کسب و کار  گفت: باید در شرایط فعلی تامین زندگی آنها نیز مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول