اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ادارات امکانات خود را در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار دهند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان، تمام دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار دهند.

ادارات امکانات خود را در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی ظهر امروز در همایش ویدئوکنفرانسی شهرداران استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: گزارش‌های خوبی برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در هفته‌های گذشته ارسال شده است.

وی تصریح کرد: ضدعفونی شهرهای استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس از سوی شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی و مردمی تاکنون مطلوب و ارزنده بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان، باید تمام دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری‌ها، امکانات خود ازجمله مجتمع‌های چندمنظوره و سوله‌های را در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار دهند.

شریفی بیان کرد: همدلی دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان بسیار تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: همکاری شهرداری‌ها با دیگر دستگاه‌های مربوط در ورودی و خروجی شهرهای استان برای اجرای طرح غربالگری و مبارزه با کرونا اجتناب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول