اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان ۶۵ نفر رسید

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت : تاکنون آزمایش کرونای ۶۵ نفر از افراد بستری در بیمارستان طالقانی آبادان مثبت شده است.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان ۶۵ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز آزمایش کرونای ۵ نفر از افراد بستری در بیمارستان طالقانی آبادان  مثبت شده است و تعداد مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان به ۶۵‌ نفر رسید.

وی گفت: تاکنون ۲۶ نفر از ساکنان آبادان، ۲۵ نفر از ساکنان خرمشهر و ۱۵ نفر از ساکنان شادگان  مبتلا به کرونا ویروس شدند و در حال حاضر ۷۳ نفر با مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان طالقانی بستری هستند و منتظر نتایج قطعی آزمایش کرونای این بیماران هستیم.

سلمان زاده بیان کرد: پس از شیوع کرونا ۱۴هزار و ۳۶۵نفر مراجعه کننده با علایم حاد تنفسی به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند از این تعداد برخی بستری و برخی دیگر از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با گلایه از حضور  شهروندان در پارک ها و اماکن عمومی گفت: از مردم خواهشمندیم موارد بهداشتی را رعایت کنند و در اماکن عمومی کمتر تجمع کنند. متاسفانه برخی از کافی نت ها، گیم نت‌ها و باشگاهای بیلیارد تعطیل نیستند و ممکن است تجهیزات و وسایل بازی آلوده به ویروس باشند از شهروندان تقاضا داریم از حضور فرزندانشان در این اماکن ممانعت کنند تا  چرخه انتقال ویروس کنترل شود.

وی گفت : با توجه به اینکه بیمارستان‌ها و کادر درمانی با تمام ظرفیت برای کنترل بیماری کرونا بسیج شدند و  در حال درمان و پذیرش بیماران هستند. از مردم خواهشمندیم از حضور در مراسم چهارشنبه سوری و حوادث احتمالی جلوگیری کنند تا شاهد مصدومیت مراجعه کننده ای از این حوادث در ببمارستان‌ها نباشیم.

انتهای پیام/۷۲۰۵۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول