اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اعزام تیم‌های تخصصی هلال احمر برای گندزدایی شهرهای سقز و بانه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از اعزام نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان بهمراه تجهیزات تخصصی شامل پمپ‌های سمپاشی و دستگاه واترمیست به شهرستان‌های سقز و بانه جهت گندزدایی معابر عمومی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرداد.

اعزام تیم‌های تخصصی هلال احمر برای گندزدایی  شهرهای سقز و بانه

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با عنایت به اهدای 22 هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط یکی از خیرین به هلال احمر کردستان، فعالیت گندزدایی در سطح استان آغاز شده که ۶ هزار لیتر آن به گندزدایی شهرستان‌های سقز و بانه اختصاص داده شد.

وی افزود: چهار تیم تخصصی هلال احمر استان ، از روز گذشته با همکاری نجاتگران و امدادگران شعب هلال احمر سقز و بانه،  فعالیت گندزدایی اماکن و معابر عمومی شهرستان‌های مذکور را آغاز نموده و کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر کردستان ابراز امیدواری کرد که با فعالیت‌های پیشگیرانه هلال احمر و سایر دستگاه‌ها و با همت داوطلبان و خیرین و اقدامات داوطلبانه آنها در تهیه و تولید ماسک و سایل حفاظت شخصی و توزیع میان مردم بصورت رایگان  خطرات بیماری کرونا کاسته شده و به زودی شاهد جامعه ای بدون ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول