اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مشهد در مجلس: سرشاخه‌‌های اهانت به حرم‌‌‌های رضوی و حضرت معصومه به انگلیس وابسته‌اند

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: باید سرشاخه‌های انگلیسی که تجمعات تخریب‌آمیز جلوی حرم‌ رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه(س) را در شب گذشته رهبری کرده‌اند توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و برخورد قاطع با آنها صورت گیرد.

نماینده مشهد در مجلس: سرشاخه‌‌های اهانت به حرم‌‌‌های رضوی و حضرت معصومه به انگلیس وابسته‌اند

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: شب گذشته تعدادی از افراد در مقابل درهای بسته حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) تجمع کردند و با این بهانه که ما می‌خواهیم زیارت کنیم و باید درهای حرم باز شود آسیب‌هایی را به درهای حرم وارد کردند.

وی افزود: این افراد که در واقع نیتی غیر از زیارت در آنها مشاهده می‌شد، درصدد بودند که حتی درهای حرم را آتش بزنند و وارد حرم شوند.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: اینها همان کسانی هستند که در طول سال با رفتارهای موهنی که به نام تشیع از خود نشان می‌دهند به دنبال نشان دادن تصویر غیرواقعی از اسلام شیعی هستند و سعی دارند با این اقدامات خود تصویری غلط از شیعه را به جهانیان نشان دهند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: لیسیدن ضریح و یا کف و درهای حرم و یا رفتارهای غیرقابل قبولی که در مراسم عزاداری و غیره این افراد از خود نشان می‌دهند نمونه‌هایی از اقداماتی برای نشان دادن چهره غیرواقعی از اسلام شیعی است. 

وی افزود: حوزه‌های علمیه و مراکز دینی ما باید جوانان را نسبت به پشت پرده اقدامات این جریانات آگاه کنند تا تحت تأثیر و در دام این گروه‌ها قرار نگیرند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان اظهار داشت: سرشاخه‌های این جریانات که به سرویس‌های جاسوسی انگلیس وابسته هستند باید توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و برخورد قاطع و لازم با آنها صورت پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول