اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

راه‌اندازی دومین خط تولید ماسک در هنرستان کیمیای سنندج

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از راه‌اندازی دومین خط تولید ماسک در هنرستان کیمیای سنندج در راستای سلامت مردم خبر داد.

راه‌اندازی دومین خط تولید ماسک در هنرستان کیمیای سنندج

سید فواد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در مرحله اول، تولید ماسک‌های بهداشتی در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه حکمت آغاز و روزانه تعداد یک‌هزار ماسک تهیه و توزیع می‌شود.

 وی با بیان اینکه دومین خط تولید ماسک در هنرستان کیمیای ناحیه یک سنندج به زودی آغاز می‌شود، افزود: با توزیع ماسک‌های تولید شده توسط هنرستان‌های ناحیه بخشی از نیاز مردم استان در این زمینه تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ماسک به عنوان مایحتاج اولیه خانوارها و نیاز جامعه کمیاب شده و در دسترس مصرف کنندگان نیست، اظهار داشت: همکاران ما در هنرستان‌های ناحیه که رشته طراحی و دوخت دارند آستین همت را بالا زده و با همراهی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی نسبت به تولید این اقلام بهداشتی اقدام کرده‌اند.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک سنندج اعلام کرد: با راه‌اندازی خط تولید ماسک در هنرستان حکمت و دوخت روزانه یک‌هزار عدد ماسک در این هنرستان هدف ما در کوتاه مدت رساندن تولید ماسک روزانه به پنج هزار عدد است.

 حسینی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های این مدیریت از جمله نیروی انسانی و تجهیزات، امکان تولید روزانه 5 هزار ماسک وجود دارد که با کمک‌های مالی ناحیه مقاومت سپاه استان و سنندج این مهم محقق خواهد شد.

وی اعلام کرد: علاوه بر هنرستان کیمیا، هنرستان حکمت سنندج و سایر هنرستان‌های استان کردستان در راستای تولید ماسک فعالیت خواهند داشت.

وی در خصوص توزیع ماسک‌ها نیز بیان کرد: توزیع با اولویت فرهنگیان و دانش‌آموزان مناطق محروم انجام خواهد شد که به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول