اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

از اشراف بر اوضاع امنیتی تا انجام عملیات مقابله با کرونا در دستور کار یگان ویژه

فرمانده یگان های ویژه ناجا از اشراف کامل بر اوضاع امنیتی و همراهی ماموران این یگان با مردم و مسؤولان خبر داد.

از اشراف بر اوضاع امنیتی تا انجام عملیات مقابله با کرونا در دستور کار یگان ویژه

سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا در گفت و گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت : در این روزهای حساس اولویت اول یگان های ویژه ناجا تأمین امنیت مردم است؛ در این راستا با توجه به شرایط کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا به کلیه واحدهای تابعه در سراسر کشور دستور داده شده تا در کنار ارائه خدمات به مردم و کمک به مسؤولین در مقابله با کرونا با هوشیاری اوضاع امنیتی را رصد کنند تا در صورت نیاز واکنش به موقع داشته باشند. 

سردار کرمی تصریح کرد: عملیات مقابله با کرونا تاکنون در 81 کلانشهر و شهر و بنا به درخواست مجموعه بهداشت و درمان انجام گرفته و در این مدت بیش از 6300 کیلومتر از معابر و اماکن ضد عفونی شده اند. 

وی افزود: با راه اندازی خط تولید ماسک و تهیه بسته های بهداشتی شامل محلول ضد عفونی کننده نسبت به توزیع در محله ها اقدام می شود. 

فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی تا ریشه کن شدن ویروس کرونا بطور شبانه روزی در کنار مردم عزیز هستیم و از هیچ تلاش و کوششی در راه خدمت رسانی به هموطنان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول