اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس درباره هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س)

بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس طی بیانیه‌ای هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) را محکوم کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس درباره هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشکده رسانه فارس طی بیانیه‌ای تاکید کرد: خیلی دردآور است که عده‌ای کج فهم و نادان با نعره حیدر حیدر به خانه دختر حیدر هجمه برده و هتک حرمت می‌کنند به بهانه ارادت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در طول تاریخ و عمر پر برکت اسلام همیشه بزنگاه‌های حساسی پدید آمده که غربالگر خوبی برای تشخیص سره از ناسره بوده است. از شعب ابی‌طالب، احد، صفین و عاشورای ۶۱ هجری تا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و فتنه‌های اخیر و شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران. این اتفاقات اما در عصر و زمان ما گویا بیشتر و متنوع‌تر و البته حساستر هم شده است.

در روزگاری که جوانان و فرماندهان دلاور سپاه اسلام در محور مقاومت شبها و روزها ایستادگی کردند و در نبرد با داعش؛ فرزند نامشروع استکبار جهانی، چون مشتی محکم از جنس ضربات ذوالفقار حیدر کرار بودند تا جسارتی به حریم اهل بیت در عراق و شام نشود، خیلی درد آور است که بشنویم در خواستگاه اهل بیت که طبق نص صریح روایات محل نزول ملائکه است و در شرایطی که حرم‌های مقدس کشورمان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا بسته شده است، عده‌ای کج فهم و نادان با نعره حیدر حیدر به خانه دختر حیدر هجمه برده و هتک حرمت می‌کنند به بهانه ارادت.

اینها از جنس افرادی هستند که در ظهر عاشورا نه در سپاه حسین بن علی بودند و نه در لشکر ابن سعد، اینان در محلی امن بدور از معرکه جنگ برای غربت حسین گریه می‌کردند. اینان پیرو مکتبی هستند که بزرگترشان نان در آخوری دارد که دشمن قسم خورده اسلام، روباه پیر و ملکه عجوزه‌اش آن را تامین می‌کند.

ولی ما پیروان مکتب روح الله هستیم؛ همان مراد و امامی که سالها پیش این روزها را می‌دید و بارها خطر انگلیس را گوشزد کرده بود و امروز مردم می‌فهمند که چرا رهبر فرزانه و مقتدر ما بارها فرمودند تشیع لندن نشین لبه تیز و برنده‌ای است که با کمک اهل تسنن افراطی هدفشان ریشه اسلام ناب و اصیل است و قصد قطع آن را دارند.

ما جوانان دانشجوی بسیجی در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس اعلام می‌داریم که همچون حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم اهل بیت که روزی گوی سبقت از ما ربودند و اجازه ندادند که حریم زینبی در شامات به دست نااهلان و تکفیری‌ها درآید و در این راه از بذل جان خود مضایقه نکردند آماده‌ایم تا در صورت لزوم و اذن امام و رهبر مان در این مسیر و دفاع از حرم عمه سادات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها وارد شویم.

ما افسران جوان جنگ نرم تمامی توان و تخصص خود در امر رسانه؛ که رسالت اصلی ماست، را به کار می‌گیریم تا در فضای رسانه‌ای کشور جهل و نادانی و البته عناد این فرقه ذاله را به همه بشناسانیم.

باشد که مرضی رضای حضرت حق واقع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول